By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

onsdag den 29. april 2015

Wanaka

D 29/4 Wanaka 
Jeg vågnede op i morges vi skulle køre kl 7:30. Clare og Dominik kunne fortælle at buschaufføren havde fortalt dagen før at bussen var gået i stykker. så der var en der skulle kigge på bussen før vi kunne køre. Men heldigvis holdt bussen kl. 7:20 og ventede på os Kl. 7:30 hoppede jeg på bussen og var klar til at køre. Men der manglede en pige som var taget hjem til nogen fyre dagen før. I ventede i langtid på hende. Hendes veninde var lidt nervøs. Jeg forslog at vi skulle gå op og pakke hendes ting så det var klart når hun kom, så det gjorde vi. Vi lod tingene blive på værelset i tilfælde af at hun ikke ville nå tilbage til bussen.  45 minutter efter vi skulle have kørt var hun på bussen med alle hendes ting og vi kunne køre mod Wanaka. 

Vi stoppede ved en sø hvor vi kunne gå en tur på 4,4 km den gik jeg. Igen der var meget skyet så svært at se noget men dejligt at gå en tur og smukt var det. Da vi hoppede på bussen igen, lå Dominik i bussen, han var faldet i søvn i bussen og da han ville gå ud var bussen låst, så han var låst inde i bussen i en time. 



Vi stoppede igen kl. 13:30 ved et stort vandfald, lavede lige lidt sjove billeder ved det. 


Billede fra bussen af John 

Og os alle tre 


Vi stoppede også for at tag billeder her. Smuk smuk udsigt. 



Kl. 15:15 ankom vi til Wanaka 
Vi besluttede os for ikke at tjekke ind på Xbase, der hvor alle andre fra Kiwi tjekkede ind men på YHA hoslet, hvor vi kunne få gratis wi-fi. hoslet lå lige på den anden side af gaden. 
John, Dominik og jeg ville gå en tur.  Vi gik op på et bjerget hvor der var en smuk smuk udsigt over søen hvor solen var ved at gå ned. Rigtigt hyggelig gå tur og godt humør. 









Kl 18:20 var vi tilbage i byen. Vi gik op til x Basse hvor Ross vores buschaufføren sad og ændrede vores busbillet så vi alle have to nætter i Wanaka. Efter det gik jeg i seng. Jeg delte værelse med John og Dominik. Christine og Clare delte et værelse lige ved siden af. Begge værelser var 6 mands værelser men vi kunne ikke få et værelse sammen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar