By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 27. april 2015

Franz Josef

D 27/4 
Vi kørte fra hoslet kl. 10:10 inden vi kørte var der morgenmad bestående af pandekager, syltetøj og bacon. Jeg tog en pandekage var ikke så sulten. Jeg hilste også lige på tre grise som de havde i baghaven lidt specielt. 




Kl 12:30 var vi i Franz Josef en kort køretur. Vejret var stadig dårligt. Så vi endte med at handle og hoppe i et spa. 

Jeg delte værelse med. Christian, Mark, Dominik, Clare og Christine. Vi betalte to doller mere og fik et hus i stedet for et lille værelse på en gang. I vores hus have vi eget toilet, bad, køleskab, elkedel, te, kaffe og kakao virkelig dejligt. Huset var lige ved siden af et stor spa som alle kunne hoppe i. Jeg hoppede i det, det var virkelig skønt at sidde der imens det regnede, vandet var virkelig varmt og regnen kold, så jeg kunne sidde der længe. 




Til aften lavede vi aftensmad sammen, det bestod af kylling, ris og grønsager. 
Virkelig lækkeret med noget sundt mad. Christine valgte at betale for at spise pizza med de andre. 10 doller og så kunne de spise alt det pizza de ville. 


Efter vi havde spist gik vi over til de andre for at høre hvem der have vundet udklædningen.  En dreng som var klædt ud som en gammel dame vandt og Dominik kom på en anden plads. Han var klædt ud som en punkker. Han var virkelig uhyggelig med sort makeup og grønt hår han have brugt ansigts Malling til at putte i hans hår. 

Drengen vandt et spring i Queenstown og Dominik vandt billeder og video til Bungy jump. 
 
Jeg gik tidligt i seng var lidt træt efter i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar