By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 16. april 2015

Bay of Island vandfald

D. 16
Kl 6:45 ringede mit væk ur og op sprang jeg. Aarh det er vist for meget at sige men op kom jeg fordi jeg have aftale med Mark at vi skulle løbe ud til et vandfald. Vi mødtes udenfor kl. 7 og var klar til at løbe musik i ørene og højt humør løb vi afsted. Fantastisk udsigt over vandet så vi stoppede kort og tog et billede hvor solen er ved at stå op.  



Vi løb langs vejen og vandet ud af byen. Ved fandt en sti med et skilt til  et vandfald 5 km. Vi drejede ind på stien. Det var virkelig sjovt at løbe på de små stier op og ned med små forhindringer. Vi stoppede engang i mellem for at tag billeder dem kan i se nedenfor. 










Efter de 5 km i skoven kom vi til vandfaldet og enden af turen. Virkelig dejligt at stå der kl. 8 om morgen og bare nyde naturen. 





Vi fulgte en mellem stor vejen tilbage til byen kortet viste 4 km. Hold nu op det var kedeligt at løbe der efter at have været ind i skoven og løbe. Så da jeg enlig kunne se vandet var det en lettelse.  
Da vi kom til vejen langs vandet satte Mark farten op og jeg fulgte efter til vi kom til hoselset hvor en spurt gik i gang jeg vandt desværre ikke. Men benene syrede, det var så dejligt velfortjent at sætte sig ned glad og veltilpas
På billede nedenfor har jeg tegnet på et kort hvor jeg løb her til morgen. 



Emma, Cathy og Dominik kom gående de var lige stået op så vi gik ind og fik lidt morgenmad med dem, derefter gik jeg i bad og fik pakket mine ting. Vi tjekket alle ud kl.10, Emma, Cathy, Mark og jeg gik ud for at finde en cafe og få lidt Wi-fi. Dejligt lige at kunne opdaterer bloggen fra de sidste dage. 

Kl 2:15 hoppede vi på Kiwi bussen og kørte tilbage til Auckland. I Auckland fortalte receptionisten at der var popcrawl (det er hvor man hopper fra bar til bar) det tilmelde vi os, det var rigtigt hyggeligt, de lavede nogen konkurrencer hvor man kunne vinde nogle fede ting. På den anden bar vi kom til var jeg med i en konkurrence. Ansøgerne skulle bruge tre piger og tre drenge. de første tre piger og drenge, der kom op på scene kunne være med i konkurrencen var om at vinde billeder og video fra sky-dive i Auckland og en tur med Stray (et bus selvskab lige som kiwi der køre rundt med turister)  turen var Nord New Zealand. 

Det første vi skulle var at finde en mønt og den sidste der fandt en mønt ville så ryge ud. Dette var kun en test så vi viste hvad det gik ud på. 
Så det næste og første rigtigt vi skulle finde og tag på hovedet var en BH. Jeg sprang hen til Cathy og fik hendes bh tilbage på scene igen, puha jeg var ikke den sidste. 
Anden runde var en T-shirt vi skulle tag på. Jeg løb ned og fik Marks T-shirt jeg tog på og tilbage på scenen. 
Tredje runde skulle vi finde en pakke kondomer. Jeg tænkte det finder jeg aldrig men til mit hel havde Dominik en pakke han gav mig. Og jeg var heldigvis ikke sidst. Vi var nu tre piger tilbage. 
Sidste runde og den afgørende runde gik ud på vi skulle tømme et glas vand så hurtigt som muligt uden at spilde og derefter vende bunden op af oven på hovedet. 
 
Gæt hvem der vandt? 
Det gjorde jeg så fedt, men jeg kunne desværre ikke få penge for det så må ud og finde nogen der vil købe det af mig. 
Skydiv billeder og videoen er 175 doller vær og hele turen rundt i nord, new Zealand med Stray må være en del penge vær så kunne være fedt at sælge det.  










Ingen kommentarer:

Send en kommentar