By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

onsdag den 21. januar 2015

Min rejse

Her vil jeg fortæller om min rejse.
Mandag d. 2 marts kl 14:00 flyver jeg fra københavn.
Vi lander i Dubai kl 23:15.
Fredag d. 6 kl 9:05 flyver vi fra Dubai til Bangkok der lander vi kl 18:05
Vi flyver fra Bangkok kl 19:30 til Sydney (Australien) Hvor vi lander
Lørdag d. 7 kl 8:45 vi flyver fra Sydney kl 10:15 og lander i Christchurch kl 15:20 
Lørdag d 2. maj flyver vi så fra Auckland kl 8:00 til Sydney kl 9:45 
Vi flyver fra Sydney kl 11:15 til Bali hvor vi lander kl 16:00 
Mandag d. 1 juni flyver vi fra Bali kl 19:35 hvor vi lander i Doha kl 23:59 
Tirsdag d.2 flyver vi fra Doha kl 1:44  og lander i Danmark kl 6:55

På billede er New Zealand og i kan bruge det til at følge med  hvor vi er. Vi lander, først i Christchurch som er i Syd New Zealand og vil der efter rejse ned til den sydligste ø og til sidst slutte af i Auckland som ligger i nord.

Det bliver virkelig mit livs oplevelse. Jeg glæder mig helt vildt. 
Det eneste der er fastlagt er vores flybilletter. vi vil så vidt mulige prøve at blaffe fra sted til sted, tager tingen som de kommer. Forhåbentlig blive en masse fede og grænseoverskridende oplevelser rigere.
En af de ting der stå på min ønskeliste er at få mulighed for 
at se hvordan en Familie bor. få indsigt i deres hverdag og deres kultur.  


Rejsen er bestilt igennem jysk-rejsebureau

De er rigtigt søde og hjælpsomme.
Igennem dem kan man også bestille rejser med andre unge og andre lande.
For mig var der ikke så mange valg muligheder da Ahamed have købt hans billetter det eneste der blev lavet om var at vi fik nogen dage i Dubai, hvilket jeg er helt vildt glad for. 

Vi skal ud og dykke, samt bongy jumpe, sky drift, og meget meget mere.
Jeg vil gøre mit bedste for at ligge mine oplevelser op,
men som far og morfar siger nu skal det ikke tage alt fokus.

KNUS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar