By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 25. januar 2015

Bestilling af udstyr

Idag bestilte jeg mit udstyr til rejsen, 
og glæder mig helt vildt til det kommer hjem.  
Jeg har bestilt alt mit udstyr hos http://www.grejfreak.dk/  Er super tilfreds med den gode service og de kvalitets produkter de har :) 


,  Min Taske, som bliver mit lille hjem.
 Skulderrem med god aflastnings evne.

Anatomisk korrekt hoftebælte og
 komfort i en forbedret version.

Forbedret lynlås til rum, der passer perfekt til f.eks. soveposen.

 Rumfang: 56 liter
 
Vægt: 1975 g

Grunden til valg af sove pose, 

er at vi har snakket om at skulle overnatte i naturen, eller hvis vi kommer til et hostel der er knap så 

indbydende  

Temperaturområde: +2°C - +18°C

Vægt: 800g 

Mål: 230 x 85 x 55 cm 


Denne taske er en ekstra taske,
som skal bruges i lufthaven, strandtaske eller 
hvis vi en dag,
 skal på en lille tur og vi stiller vores oppakning et sted. 

Kapacitet: 20 liter
Mål: 45 x 29 x 14 cm
Vægt: 62 g
Sammenpakket: 9 x 5,5 x 5,5 cm
Dette er et regn slag.
Jeg har vagt dette i en pangfarve, 

så jeg kan bruge den når vi går langs vejen og skal ses.
Den kan også bruges i lufthaven, så jeg ved der ikke er nogen der putter noget i min taske.
Elastik i kanten
Fylder minimalt sammenpakket

30-60 liter
 


  

Camelbak

Skal sættes ind i min rygsække, hvor der hænger en slange ud, så det er nemt og hurtigt at få noget at drikke. 
Camelbak er nødvendigt, da vi skal gå langt og ikke ved hvor ofte vi kan få rent vand,
 det gør det også langt nemme frem for flere drikkedunke, hvilket også ville fylde mere.  
Dette er jeg blevet anbefalet af www.grejfreak.dk og Ahamed

Lavprofil pasform som giver optimal stabilitet
Væskekapacitet: 2 liter
Vægt 180 gram
Mål (tom): 34.3 x 20.3 cm
Mål (fyldt): 32.39 x 17.78 x 6.03 cm
Materiale: Polyuretan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar