By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 7. august 2015

Ugen der er gået uge... 7/8 - 8/8

D 7/8
Jeg stod op til morgen og følte mig virkelig sløv. Arbejder fra 11 til 1 om natten 
Jeg havde pause kl. 3 gik over på tanken og købte lidt mad som jeg spise til middagsmad og aftensmad. 

Vi har altid live band fredag til søndag, Jeg gik og rydde op udenfor da jeg fandt 40 doller på jorden hvor ingen andre sad wup wup det var et godt trip (drikke penge) senere hen fandt jeg yderligere 10 doller, det ikke helt skidt at rydde op efter fulde mennesker. 
Aftenen sluttede af med i alt 77,05 doller i drikke penge det svare til 385 kr.  jeg kørte meget træt hjem. Aftenen var heldigvis gået hurtigt, da vi havde meget travlt. Arbejdede med nogen rigtigt søde piger, så vi havde det virkelig sjovt bag baren. 

Her er lidt billeder fra pubben. Billederne er taget efter vi har lukket og rydder op 





Her gøre jeg fryserne rene, hvor alle flaskerne skal ligge fint og efterfølgende skal der fyldes is på så drinksene kan holde sig kolde.



Hvis i vil se flere billeder kan i besøge deres hjemme side på Facebook. 

D 8/8 
Arbejde fra 11- 9:30 om aften   
Inden arbejde kørte Sam og jeg ind for at hente hans bil, han havde taget en taxa hjem igår og skulle bruge bilen. 

På arbejde var der lidt stille. Pause kl. 2:40 en af de lokale kunder Roway, manden der havde fortalt at der var en dansk pige inde ved siden af, havde taget en Australsk frugt med til mig på arbejde. Popu som jeg fik til middagsmad sammen med rester fra aftensmaden i går. Jeg holdt pause sammen med Nicoal en pige fra arbejde rigtigt hyggeligt. 



Til aften puttede Gloria mig på menuen. Vi har altid nogen specielle retter i løbet af dagen og hun var ved at skrive dem og fik den gode ide at putte mig på. 



En anden af pigerne havde sidste dag på arbejde i dag, ikke en der havde været der i lang tid, men det var stadig ærgerligt at det var hendes sidste dag. Men hun skal ned og arbejde syd på for at hjælpe hendes søster med at passe hendes barn.  

Jeg var færdig med at arbejde kl. 9:30 om aften, Sam var ved at se en film da jeg kom hjem, som jeg så også så med, gik i seng efterfølgende. 

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar