By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

tirsdag den 30. juni 2015

Wildlife park med Brock

D 30/ 6 I dag stod Brock og jeg op og fik morgenmad og gik på frugt jagt i haven.



Jeg fik ringet til tax kontoret og fik mit tax nummer så jeg er klar til at betale skat jaaa eller noget. Brock sov til kl. 9:45 denne morgen. 

Vi kørte til Territory Wildlife park. Lige ved siden af Berry springs. Vi ankom til parken kl. 13. 


 


Chrystal betalte for vores billetter så det var rigtigt dejligt at vi kunne tag ud og se noget uden jeg skulle bruge penge på det. Inde i parken kunne man tag en bus hen til de forskellige dyr. Parken have et program med forskellige sjov. Vi tog bussen en til fugle parken. For at se et show med fugle. 



Brock var helt vildt nem. Og helt vild med fugle showet, han skabte en del opmærksomhed med sine charme. 





Kæmpe, kæmpe, fugle 



Denne fugl spiser nogen af de større æg fra fugle og den måde de åbner æggene på er ved at kaste en sten ned mod ægget for at få den til at knække. Det er ikke noget nogen har lært den. Den har lært sig selv det da den lever i fangeskab har den ikke kunne kigge efter andre af dens race. 



Disse fugle ser jeg tit løbe omkring i Humpty doo. Lidt specielt for når sees snakker/skriger de, så det lyder som om det er et lillebarn der skriger. Lidt uhyggeligt. 



Efter showet gik vi tilbage hvor vi kom fra og hen for at se kinguro parken. Brock var begyndt at blive rigtigt træt, han havde heller ikke sovet til middag, fordi han vågnede så sent, og vi skulle nå hen i parken inden de lukkede. 



Vi gik videre til den næste park billabong 



Brock faldt i søvn på vejen 



Jeg var noget specielt for mig at se wetlands walk. Jeg så nemlig krokodiller og rokker. 





Her er en større krokodille



Kan i se der er en rokke nede i vandet lige under mig. Uha jeg er tæt på den. 



Mens jeg er noget begejstret ligger Brock og sover tungt. 



Vi forsatte mod dingo parken men jeg så desværre ikke nogen dingoer, men til gengæld vågnede Brock op. 



Tilbage til indgangen for at køre hjem 


 
16:30 kørte vi fra parken og hjem igen en dejlig dag, overstået sammen med Brock.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar