By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 12. juni 2015

Udflugt til Gunbalanya

D12/6 I dag sov Brock længe så jeg stod også først op kl 8:40
Brock fik lidt yoghurt og jeg fik havregrød mums det var dejligt det har jeg nu savnet mens jeg har været på Bali. 

Her sidder Brock og spiser morgenmad mens han ser børne-tv hvilket han er helt vild med Chrystal vidste ikke at hun havde en børnekanalen så det var super jeg fandt den til ham. 



Jeg lagde Bock i seng så han kunne få hans middagslur kl 11:30 vil gerne prøve at give ham en fast rytme men det var for tidligt at ligge ham iseng kl 10:40  fordi han havde sovet så længe, så jeg ventede lige en time, han var heller ikke træt men han faldt heldigvis i søvn uden for mange problemmer. 

Mens han sov kunne jeg side i solen og tag lidt sol, i mens jeg også kunne skrive i min dagbog. Dejligt med en lille pause. 



Brock vågnede kl 12:45 og fik lidt at spise. 



Derefter gik vi ud i solen hvor vi brugte resten af dagen. 



Chrystal var forsinket og kom derfor først hjem kl 18:15 men tilgængelige have hun Brocks elskede scooter med hjem, hold nu op han blev glad og kørte og kørte rundt på den. Chrystal have også en kontakt med til mig så det var super. 




Kl 19:30 Kørte vi afsted men gjorde et stop ved supermarked for at købe noget mad til Weekenden og aftensmad. Vi skal nemlig ud i the busk (Ompallie)  i denne weekend. 
 
Vi var sent fremme ved Looks sted og skulle derfor i seng med det sammen. Brock skulle sove i det samme rum som mig fordi planen var at de skulle på jagt, men det var blevet så sent at de besluttede ikke at tag afsted.  

Inden vi gik i seng fortalte Chrystal at der var frøer som godt kunne finde på at hoppe ned i mit ansigt mens jeg sov men jeg skulle bare skubbe dem væk fordi de gjorde ikke noget. 

Jeg sov forfærdeligt den nat foruden jeg hele tiden var bange for der skulle hoppe en frø ned i hovedet på mig, ikke fordi jeg var bange bange men synes bare det ville være ubehageligt. 

Brock var ikke træt fordi han havde sovet hele vejen i bilen, så han skreg sig selv i søvn :( 


Jeg vågnede kl 23:30 - 00:15 - 4:00 

Kl 23:30 fandt jeg ud af der sad en frø lige over hovedet på mig men heldigvis på en lampe, men var nervøs hele natten, for at den skulle falde ned i hoved på mig, så kl 00:15 vende jeg mig om og lagde hovedet ned mod Brock i stedet for. 

Han vågnede op kl. 4 hvor jeg prøvede at give ham lidt mælk men uden held, så han faldt i søvn oppe i min seng sammen med mig i stedet for.  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar