By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 15. juni 2015

Arbejdes dag

D15/6  I dag vågnede Brock kl. 7:40 jeg tog et bad mens han spiste lidt ananas og kiggede på mig. 

Derefter lavede jeg lidt havregrød som vi delte. 

Kl 11:10 Puttet jeg ham. Mens han sov kunne jeg ligge billeder op på bloggen fra weekenden. Glæder mig til at vise jer alt det jeg har lavet :) 

Brock vågnede først op kl. 13:45 dejligt for ham med en god lang søvn det har også været en lang weekend for os begge så det trængte vi til. 


Brock's far kom uventet på besøg kl. 15:30 og var der i 10 minutter. 

Kl 17:45 var Chrystal hjemme og jeg blev betalte for tre uger frem så det passer med hvornår hun for løn. 
 


Chrystal kunne fortælle hun have været ude og kigge på bil inde hun kørte hjem og havde aftalt at der skulle laves noget på bilen og så ville hun hente den i morgen. 

Vi kørte ud for at handle sammen. Hun er ikke den hurtigste til at handle og vi skulle kikke på alle hylder :-) så en time senere var vi hjemme kl. 19 

Jeg satte mig for første gang ned i sofaen og kunne sætte benene op og slappe af. Chrystal lavede aftensmad jeg fik lige en kort snak med mor inden vi skulle spise aftensmad. 

Her er aftensmaden. Det smagt virkelig godt. Hvor er det bare dejligt med noget rigtigt mad, det er slet ikke ligesom når man lever på hoselt. 



Efter at have spist kunne jeg slappe af på sofaen til "gift ved første blik" med folk fra Australien. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar