By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

onsdag den 24. juni 2015

Job samtale og møde men en dansker

D24/6 Morgenløbe tur, toilet træning og leg med papkasse 


Efter at have sovet til middag kørte vi ind til byen for at jeg kunne blive medlem af et job søgnings center. De har en gruppe på Facebook hvor de slår job op. Fuldtids job men også job som kun er en weekend eller dags arbejde. I mandags tog jeg mit RSA. (provide responsible service of alcohol) Som er et kursus som man skal have for at kunne arbejde bag en bar her i Australien. 
 
Kørte ind mod byen og fandt stedet uden problemer og blev skrevet op samt lavet en masse papir arbejde og faktisk fik jeg mit første bar job. Et job næste weekend på en stadion hvor jeg skal stå bag en bar til publikum, det bliver spændende. 

Efter det gik vi ned til en lille park med en legeplads. For at mødes med en anden dansker. Jeg have denne weekend skrev et opslag på en Facebook gruppe for dansker i Australien. Om der var nogen dansker i Darwin der ville mødes. En fyr (Jonas) havde skrevet at det ville han gerne  

Dejligt at møde nogen at snakke med (dansker). Det kan nogen gange være lidt ensomt at være Au pair og må ærligt indrømme det er lidt hårdt at stå i alt det her flytte rod og skænderier. Har godt nok ondt af Brock. 

Billeder fra i dag 
Brock er meget optaget af motorcykler. Han er virkelig en rigtigt dreng. 


Efter job samtalen ventede vi på at Jonas fik fri. Brock fik lige en banan. 


Lidt farligt i starten men meget sjovt når man først er kommet i gang, men at rutsje på maven er nu det bedste. 


Brock er meget optaget af vandet og kan ikke helt forstå at han ikke må komme ud til det. Dumme hegn. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar