By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 7. juni 2015

Turist i brisbane

D. 7/ 6

I dag besluttede Michelle og jeg os for at tag på en turist bustur rundt i byen for at se byen fra en anden vinkel 




Denne bygning er der satte glas hen over fortovet som man går på fordi der er faldet over 100 vinduer ned fra byen. 






Vi hoppede af ved kenkuro point 
Hvor vi gik en tur ned til vandet og derefter satte os på en cafe og fik en kop kaffe og kakao. 



På cafeen lå der lige det her dyr ved det bo vi skulle til at sætte os på så vi måtte finde et andet bord at sidde ved. Vi fik en rigtigt god snak da vi sad og drak kaffe virkelig hyggeligt og nåårh ja sagde ja til jobbet i Darwin!! 





På bussen igen 


Vi stod af ved parken vi var nede ved i går hvor vi så to bryllupper, det sidste bryllup hørte vi dem sige ja til hinanden virkelig hyggeligt 



Her siger de ja til hinanden så sødt. 


På vej gik vi over til parken hvor der var den lille Lagune / strand 

Her kan man se solen gå ned klokken er kun 16:30 da jeg tager billede 


Vi satte os ved stranden/ lagunen 



Vi gik tilbage mod hoslet og over broen hvor vi så det sidste af solens stråler 


Vi fandt en Sushi bar hvor vi fik noget aftensmad og sluttede  af med en is til dessert. Hold nu op vi er sunde :) 




Mens vi sad og spise is ringede Chrystal til mig, damen fra Darwin og fortalte hun have booket et fly til mig i morgen tidlig kl. 9:30 så nu det ingen vej tilbage, Darwin her kommer jeg. Er rigtigt glad for min beslutning. 

Tilbage på hostlet skrev jeg til den anden familie at jeg have fået et job men lovede at kontakte dem når jeg kom til Carins efterfølgende eller hvis jobbet ikke gik. De har haft flere til samtale over weekenden og kan se på deres opslag på gumtree er der over 360 der har set deres annonce så er stolt over at være taget til samtale selv om jeg valgte det fra. 

Spændt og klar parkede jeg mine ting og gik i seng. I morgen vil jeg blive samlet op af hendes kusine som vil køre mig til lufthaven. Dejligt 

Mødte både hendes bror og kusine, skønt og broderens kæreste til samtale vi var alle ude at spise sammen i går de gav både kaffe og middagsmad. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar