By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 28. juni 2015

Anden arbejdes dag og aften køre tur

D28/6
Vågnede lidt sendt her til morgen var lidt træt efter i går og alle de nye indtryk fra arbejde. 

Spiste  morgenmad, fik gjort mig klar,  Chrystal var self ikke kommet hjem som hun havde lovet, godt Matt var der til at hjælpe mig, så jeg kunne komme på arbejde kl. 11. 

Arbejdes dagen gik lidt bedre idag, men lidt svært, med alt det jeg skal huske. Nogen af de lokale der kommer i pubben er godt nok svære at forstå. 

En halv time før jeg have fri kom Matt ind i pubben, efter jeg fik fri gik jeg hen og satte mig ved ham da jeg troede han kom for at køre mig hjem, vi fik en øl sammen. Det var faktisk rigtigt hyggelig. Kl. 18:05 ringede min telefon det var Chrystal som ville sige hun var på vej. Jeg sagde jeg ikke behøvede at blive hentet fordi jeg kunne få et lift med Matt hvilket han havde tilbudt mig. Men det var ikke okay fordi vi skulle hente hendes bil. 

Så jeg måtte pænt sige tak for øl, uden at kunne drikke den færdig og hoppe ud i bilen da hun ringede anden gang og sagde hun var der. 

Hun spurgte om Matt var ved pubben. Matt have bed mig om ikke at fortælle at han var ved pubben så jeg vist ikke helt hvad jeg skulle svare det blev hun sur over og sagde hun kunne se han bil.  
Vi kørte af sted og kom til det stedet hvor hendes bil stod. Det var mørkt da vi kom frem. Bilen holde på en pub hvor vi fik aftensmad. Inden vi kørte hjem. 

Billed af en gammel bil der stod ved pubben. 


Min aftensmad 


Mens Chrystal betalte mad og var på toilettet og fik tanket bilen, kiggede jeg efter Brock inden vi skulle køre. Vi kørte kl 20:15 fra pubben. Kl. 20:30 ramte Chrystal en kinguro med hendes bil. Lidt ubehageligt, godt jeg kørte bagefter. Det var svært for jeg skulle holde tempo for at kunne følge med hende og ville ikke blive væk fra hende. 


 
Var var først hjemme kl. 21:19 jeg var virkelig træt efter en lang arbejdes dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar