By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 8. juni 2015

Fly fra Brisbane til Darwin

D. 8/6
vækkeuret  ringede kl. 7:15 og op var jeg klar og spændt, gik ned for at få min sidste gratis morgenmad, men lige præcis i dag lavede de først morgenmad kl. 8 så op igen og hente mine ting men var egentlig okay fordi hendes kusine. Izzy var der en halvtime før tiden, så jeg mødtes med hende og hun kørte mig til luftehavnen kl. 7:39  hun sagde jeg bare kunne ringe hvis jeg have brug for at snakke når jeg var der oppe eller følte mig alene rigtigt sødt af hende. Tjekkede ind og gik lidt rundt i lufthaven. Var i indenrigsafdeling, så der var ikke så meget at lave men fik mig en kop kaffe og ventede i omkring en time før at jeg kunne komme om bord 


I flyveren blev der serveret en slags mini tærte og yoghurt. dejligt at få lidt morgenmad 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar