By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 5. juni 2015

Besøg på ambassaden

5/5
I dag har jeg lige et besøg på den danske ambassade for at hente en oversættelse af mit kørekort så jeg kan køre bil. 

Ambassaden var i en høj bygning på 5sal. 
Jeg skulle give 40 Doller for at få oversat mit kørekort = 205 kr 

En på mit værelse havde spurgt hvad jeg skulle i dag jeg havde sagt jeg skulle hente mig kørekort han havde ikke noget at lave så han tog med mig så kunne han også få købt et slips til hans nye arbejde. Dejligt at have en at følges med. 







I den høje bygning var der nedenunder et stort shopping center hvor vi fik købt et slips til ham og fik en kop kaffe inden vi tog undergrunden tilbage til Hoslet. 



På hoselet mødtes vi med en af hans venner og gik ned i Parken. 





Vi satte os på en græsplæne foran en strand de havde lavet i parken. To andre af hans venner kom til. 


Kl. 16 gik vi tilbage mod byen. De 4 stoppede på en bar hvor de fik en øl jeg gik hjem på hoslet for at gøre mig klar til en Skype jobsamtale meget spændende. 

Samtalen gik rigtigt godt og jeg vil få svar søndag aften eller mandag meget spændt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar