By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 20. juni 2015

Lørdags marked

D 20/6  I dag stod jeg op og derefter løb så 4 km uden Brock. Så kunne jeg løbe meget hurtigere. Vild at se forskellen. 

Matt var hjemme ved os. Fordi de holdte et gade udsalg for at komme af med nogen af de mange ting som de skal af med inden Chrystal skal flytte. 
Matt tog mig med ind til byen for at købe noget mad på loppe markedet

Vi kørte ind mod byen for at få Brock klippet. Han var rigtigt god til at sidde stille.


Vi kørte ind på markedet for at få noget at spise. Jeg have ikke fået noget at spise hele dagen så var godt nok også sulten. 




Brock fik lidt at spise ved det første marked og derefter kørte vi hen til et hestestævne. Jeg havde fortalt Matt at da jeg var yngre havde jeg selv hest så han ville lige viste mig et stævne i kroket på heste. 





Derefter til et andet marked. Brock var faldet i søvn i bilen så jeg gik først hen på markedet for at købe noget at spise, mens Matt sad i bilen med Brock og derefter skiftede vi. 



Derefter kørte vi hjem. Jeg fik slappet af der hjemme og snakket med dem der hjemme rigtigt dejligt og dejligt at have set noget. Matt er rigtigt god til at tag mig med ud og vise mig steder :) 
I



Ingen kommentarer:

Send en kommentar