By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

onsdag den 1. juli 2015

Territory Day

D 1/7  I dag vågnede Brock kl. 9 vi løb 4 km. Matt kom på besøg og spurgte om vi ville med ind til byen. Jeg hoppede i bad og derefter kørte vi af sted.  Vi stoppede ved Chrystal's arbejde for at mødes med hende og tag ind til telstra (mobilselskab) for at høre hvorfor det net hun have købt var blevet brugt så hurtigt og for at jeg kunne skifte mobil selskab. Telstra er det eneste selskab der virker ude i Gumbalayna.

Manden i butikken fortalte at det hun have købt ikke var et net man kunne bruge på den måde vi brugte det på da det mest var til forretningsfolk der er på farten og skal tjekke mail osv. Nå men ja det ente med Chrystal blev vildt sur på manden og begynde at skælde ham helt vildt ud, hvorefter hun forsvandt ud af døren og lod mig stå alene tilbage med wi-fi der ikke virker, en mand der var ved at undersøge en masse muligheder og Brock i hånden. Virkelig ubehageligt. Inden hun gik sagde hun "ja se det er så denne ser vis vi bliver nød til at finde os i for det er det eneste der virker ude i Gumbalayna.  Jeg kommer nok en timer senere hjem fordi jeg kommer for sent til arbejde nu. 

(Det vil sige jeg skal arbejde en time længere for hende, fordi hun gjorde det her i hendes middagspause og brugte for lang tid af hendes pause) 

Jeg stod tilbage med åben mund og kunne ikke forstå hvad der lige var sket. Hun skred simpelthen bare uden at gøre noget. 

Hun kom tilbage 5 min efter fordi hun kom i tanke om at hun have glemt hendes pung. Hun kyssede  Brock og gik igen. Uden at sige noget til mig. Matt var inde i butikken fordi han var i gang med at købe en telefon så han overhørte det hele. Matt tog sig af Brock i mens jeg snakked med maden og prøvede  at gøre det færdigt. 
Vi blev ikke meget klogere og jeg fik ikke købt noget abonnement men fik en følelse af at jeg virkelig skulle overveje andre job muligheder i stedet for at blive ved hende fordi det er virkelig hårdt at være i og hun er virkelig uforudsigelig. 

Vi kørte ind til byen. 
Inde i byen mødes vi med en af Matts venner ved havnen. (Fannie Bay) Matt fik en øl mes hans ven og jeg fik en cider, men jeg fik kun drukket halvdelen da Brock ikke ville sidde stille længere, så vi gik hen på en lege plads der hørte til cafeen /pubben  


Derefter kørte vi ind til byen for at få noget middagsmad. 



Derefter hjem igen. Hvor Matt to et bad, Chrystal kom hjem men kørte ud til Gumbalayna "med nogen ting" igen efter min mening spild af køretur fordi hun næsten ikke tog noget med sig, men hun skulle jo også ud til hendes kæreste.  

Efter Matt have taget et bad og vi have været hjemme, kørte vi hjem til ham for at hente noget tøj. Brock og jeg ventede i bilen.  

Vi kørte derefter hen til hans veninde for at samle hende op og køre ind til byen og fejre Territory Day som er en dag hvor de her i nord Territory må fyrre nytårs krudt af. nytårsaften er det kun professionelle der må fyrre krudt af.  


Henne ved veninde holde Matt  Brock imens de begyndte at fyrre krudt af og han viste ikke helt hvordan han skulle reagerer først var han fascineret derefter begynde han at græde, jeg stod ved siden af og han kiggede over på
mig og rakte udefter mig fordi han ville over til mig. Matt gav ham til mig så jeg kunne holde ham. Virkelig bekræftende at han følte sig tryg ved mig, det gav mig virkelig selvtillid. 

Vi var inde i byen kl. 20 hvor vi satte os op på en restaurant for at få aftensmad vi bestilte en masse forskelligt som vi så delte. Jeg delte en flaske vin med Matts veninde en virkelig sød dame. Der blev skudt krudt af ingen og Brock kiggede igen over på mig og rakte udefter mig, jeg sad med ham imens vi ventede på maden og han faldt helt ned og stoppede med at græd, når de skød af, og kiggede på dem. Jeg snakked til ham og beroligede ham. Da maden kom tog Matt over igen. Det var rigtig hyggeligt at sidde på restaurant og kigge på fyrværkeri. Lidt specielt og det føltes som nytårsaften en dejlig oplevelse. 

Efter vi havde spist var Brock træt. Matt gik op for at betalte, så jeg holdte Brock og så faldt han i søvn i mine arme. Hold nu op hvor var det en kæmpe og virkelig livs bekræftende oplevelse at han faldt i søvn i mine arme og virkelig kunne føle sig tryk. Tror jeg er forelsket i denne lille fyr. Kæmpe kærlighed til ham. I kørte hjem fra byen kl. 21:40. 

Matt sov ved os jeg var træt så gik i seng med det samme da vi kom hjem med et smil på læben :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar