By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 6. juni 2015

Jobsamtale og aften gå tur med Michelle

D. 6/6
I dag mødtes jeg med en dansk pige Michelle som jeg have fundet på en Facebook gruppe "dansker i Australien" vi gik ned til en park hvor vi fik lidt at drikke og en god snak. dejligt at tilbringe tiden med hende. 

Kl .13 gik vi tilbage mod hoslt. Jeg skulle til en job samtale hvor vi skulle mødes i en park kl. 13:15 tæt på mit hoselt. 



Samtalen gik alt for godt,  jeg blev virkelig fanget af jobbet. Jobbet er i Darwin som barnepige for en 19 måender gammel dreng. Hun bor en halvtime udenfor  men om 6 uger flytter hun ud i the Bush som er 4 timer væk fra Darwin. (300 km) 
Med 1000 indbygger. I et lokal samfund med lokale mennesker hvor hun gerne vil have jeg tager med ud. Hvis jeg bliver hos hende som barnepige har hun en ferie hun skal på i september til Hawaii hvor jeg self bliver betalt for at tag med. Så fedt. 

Mit hoved kørte rundt hvad skulle jeg gøre. Jeg var tilbage på hoslet kl 16. Jeg mødtes med Michelle og gik en aftentur ned til parken som jeg have været i dagen før.




En dame holde en mini koncert hvor man bare kunne sætte sig ned og lytte til hende synge


Stranden 



Små hyggelige boder var stilled op næsten lige som på Bali. Bare en helt anden pris og kvalitet. 


Stoppede ved denne bod og købte 4 flag fra de lande jeg har været i som skal syes på min backpake. 


Aftensmaden stod på is, købt en og fik den anden gratis, her er Michelle :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar