By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 26. juni 2015

Wather front med Brock og Emaliy

D 26/6 Se lige hvem der kom ind til mig her til morgen er han da ikke bare dejlig! 


 
Morgen stod på morgenmad og løbe tur. Kl. 11:25 kørte vi ind til byen for at mødes med Chrystal gamle barne pige (en pige der have været barnepige for hende en weekend) 

Men inden kørte vi lige forbi Chrystals arbejde for at hente noget mad hun have købt til os vi skulle have med. 
  
Vi mødes med Emliy ved Water font. Rigtigt sød pige der var også en anden Au pair men hun gik efter lidt tid, de have nemlig været der noget tid før vi kom. 

Jeg puttede Brock i hans svømme tøj og så gik vi ned til en lille strand som er menneske skabt. Alle strandene der er her oppe er fyld med krokodille og hajer, lidt en skam man ikke kan svømme der, det er ellers vildt flot og vandet er virkelig klart. 






Kl 14:40 var vi ved bilen. Jeg satte Brock ind i bilen og pakkede stolen sammen Brock faldt i søvn med det samme han var virkelig træt efter at have leget rundt i vandet og på græsset. Virkelig god dag og dejligt at komme ud. 



Hjemme slappede vi af inden Chrystal kom, men da Chrystal kom hjem skulle jeg rigtigt have fri men jeg fik til opgave at kigge efter Brock mens hun gjorde sig klar til at hun helt uventet skulle ud til Gumbalayna. "Med nogen af hendes ting" det var tydligt det ikke var for at flytte men bare fordi hun skulle ud til hendes kæreste. Hun ville ikke have min hjælp til at løfte nogen ting hen til bilen. Det eneste hun tog med sig var alt Brocks legetøj og en stol. 

Jeg fik ellers til opgave at kigge efter Brock indtil Matt kom og så kørte hun af sted. Brock var meget ked af det da hun tog af sted og græd helt vildt. Måske han også var træt efter den lange dag i Wather font. 

Jeg puttede ham i nattøj og lagde mig ind i sengen med ham for at få ham til at falde i søvn. Efter at have ligget der i noget tid uden held stod vi op igen. Jeg fik spist min aftensmad færdig og Matt kom omkring kl. 20. 

Matt  have ikke spist aftensmad så han spurgte om jeg ikke ville med ind til byen og have noget. Da sagde jeg ja til. Vi kørte ind til Wather font hvor Matt fik noget at spise jeg fik en smoothies som jeg delte med Brock han var helt vildt med den. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar