By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 18. juni 2015

Besøg på museum

D 18/6 Brock vågnede kl. 8:15 fik lidt morgenmad og kl. 9:27 løb vi en tur. Denne gang på 4 km



Brock blev lagt til middagslur og sov kl. 11. Mens Brock sov, lå jeg i solen og slappede af, og lavede lidt mave træning. 

Borck vågnede kl. 12:30 og vi kørte ind til Chrystal arbejde kl. 13 efter Bock have fået lidt at spise. Chrystal have glemt hendes kørekort og dankort så det kørte vi ind med til hende. Vi var på arbejde kl. 13:30, gav kortene og køre derefter ind på et museum for at se det. 


Chrystal have printet et kort ud så vi kunne finde vej. Jeg er nu blevet rigtigt god til at finde vej og køre i den (forkerte side) 

Vi ankom til museum kl. 14:11. Vi kørte ikke forkert en eneste gang :) 


Museum'et er kendt for at have krokodille. på billedet her udstoppet. Krokodillen er en som tidligere han angrebet en båd. 





Virkelig kæmpe krokodille og vildt at kigge den lige ind i øjne. Ved godt den er død men lidt skrammende alligevel. 





Brock var noget fascineret af slangerne og stod længe og prøvede at fortælle folk der kom forbi om dem. Virkelig sødt. 

Gulvet var han også helt vild med fordi der var nogen små runde knubber på gulvet, så han gik glad rundt. 


Udenfor var der en lille park hvor man kunne se nogen skildpadder svømme rundt. Skildpadde med vildt lang hals lidt uhyggelige. 



Alt i alt en hyggelig tur på
Museum'et. (Nyt ansigt fra hans side) 


Inden vi kørte tilbage. Gik vi lige en tur ned til vandet og kiggede. Der lå en lille vandski klub. Fik mig lige til at tænke tilbage på new Zealand hvor jeg lærte at stå på vandski med familien. 





Vi kom hjem, kort efter kom Matt for at hente nogen ting. De er ved at flytte,så Matt kommer en del forbi, meget hyggeligt vi fandt denne frø nede i et gammelt akvarium. 


Chrystal var hjemme kl 17:25, jeg kørte ned til det sted hvor Matt have købt en øl til os for at søge job. Desværre uden hel fordi jeg skulle have et kursus i spille maskiner. 

Jeg snakked med mor 20 min her til aften inden jeg gik i seng 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar