By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 11. juni 2015

Solnedgang på stranden

D 11/6 I dag vågnede Brock kl. 6:30 og der med begyndte min arbejdes dag. 

Kl. 8:20 kørte vi fra huset fordi vi skulle være til svømning kl. 9. Chrystal havde vist vejen og tegnet det ned på et papir så jeg vidste hvor jeg skulle køre hen. 

Vi ankom til tiden og Brock var helt vild med alt det legetøj der var omkring ham og han kunne bestemt ikke vente med at komme i vandet. 

I vandet skulle de lære at hoppe fra kanten ud til os og selv holde fast i os. Den måde han holdt fast i mig på var fordi jeg havde lånt en trøje af Chrystal, som han kunne holde fast i, jeg skulle derefter få ham til at sparke med benene imens jeg bevægede mig rundt i poolen det gjorde vi nogen gange. Derefter skulle han springe ud fra kanten og dykke hen til mig. 
Den næste gang igen skulle vi puste bobler under vandet det var Brock helt vild med. 

Næste øvelse var at børnene skulle op og stå på en madras mens de andre holde fast om den. Jeg skulle gå ned forenden af madrassen og Brock skulle så gå ned til mig og springe ud i vandet til mig, som han have gjort fra kanten. Det gjorde vi to gange. 

Derefter skulle vi synge nogen sange. 
If you are happy and you know it klaps you hands. 

Og så klappede alle i vandet

Efter at have været i poolen i en halv time var vi færdige. Brock var også begyndt at fryse. Poolen var udenfor men med et sejl over så solen ikke skinnede på dem. Men der var en lidt kold vind som gjorde at han frøs efter noget tid i poolen. 

Efter svømning kom vi op og fik noget tørt tøj på en dame i kørestol som hjalp til kom med et diplom til Brock fordi det var hans sidste svømme undervisning. Og en chokolade frø så jeg lige kunne få et billede af ham. 



Der efter hjem og have lidt middagsmad beståede af kylling på terrassen 
Derefter faldet han i søvn kl. 10:45 efter en middagslur på en præcis en time

Legede vi lidt rundt i haven og gik derefter en tur, vi gik af sted kl .13:40 og var tilbage kl. 14:40 ikke rigtigt meget at se en byggeplads ikke så langt fra, gik vi hen til fordi jeg vidste at Brock er helt vild med traktor og andre arbejdes maskiner. Udover det var der bare vej og buske. Men dejligt lige at bevæge kroppen. 





Her er vejen ind til huset. 



Da vi kom tilbage fik Brock lige lidt mere at spise inden vi kl. 16 kørte hen for at mødes med Chrystal på hendes arbejde. 
Det var lidt besværligt at finde men fandt det til sidst. 

Vi kørte sammen hen til et lille marked som er hver torsdag og søndag. For at spise og se solen gå ned. Vi var på markedet kl. 18 

Vi mødes med en pige der har været barnepige for Chrystal en weekend så jeg lige kunne møde nogen fra byen. 
Hun passede nogen lidt ældre børn men hvis jeg have lyst måtte jeg gerne komme med dem når de skulle noget. Dejligt at høre så man har noget at lave i stedet for bare at være alene med Brock. 

Her er et billede fra markedet. Chrystal gav mig nogen penge og sagde jeg skulle gå ud og finde noget jeg kunne tænke mig til aftensmad. 



Vi mødtes på starten af stranden og fulgtes ned på stranden. Men det ende med at jeg sad alene på stranden, spiste min mad og så solen gå ned mens Chrystal gik en tur ned langs vandkanten sammen med Brock. 

Her er min aftensmad







Smuk var det men ville ønske jeg have haft en at side sammen med. 

Vi kørte tilbage til huset. Det var helt mørt da vi kørte hjem og var lidt nervøs for om der nu skulle springe en kenguro ud forand os. 

Da vi kom tilbage vat klokken mange og jeg gik i seng. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar