By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 21. juni 2015

Berry springs sammen med en anden Au pair

D 21/6 I dag mødtes jeg med en anden Au pair, en pige der bor ved en familien inde i Parmeston, hun er lige startet som Au pair og passer to drenge for to forskellige familier. Hun kommer fra Tyskland. Jeg aftalte med hende at jeg kunne komme og samle hende op, så vi sammen kunne tag ud til Berry springs hvor Matt have taget mig med ud sammen med Brock. 

Inden jeg skulle køre, kunne Chrystal ikke finde sit benzin kort til hendes arbejdes bil så det var hun noget sur over, hun gav mig 50 doller jeg kunne fylde på arbejdes bilen, da den var ved at løbe tør og sagde at næste gang jeg skulle noget privat skulle jeg betale. Lidt træls med sådan et sur opstød fra hende. 

Matt hjalp mig med at tanke bilen da han var kommet over for at hente nogen ting og også skulle afsted igen. Jeg kørte bagved ham hen til tanken og fik tanket derefter viste han mig hen til der hvor den anden au pair boede. Virkelig sødt af ham. 



Vi var henne ved Berry springs kl. 11:25. Dejligt at kunne svømme rundt og slappe af. Efter at have været der i noget tid kørte jeg hende hjem igen. Men inden stoppede vi lige ved MC Donalds for at købe en is. 
Lidt specielt at de have nogen skærme altså selv betjening. Og derefter fik man et nummer det blev kaldt op når maden var færdig. 



Jeg var hjemme igen kl. 15 fik skrevet lidt i dagbog, har virkelig været dårlig til at få skrev her på det sidste har haft så travlt. kl. 19:45 spiste vi aftensmad. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar