By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 25. juni 2015

Møde med bank og mindil Beach

D 25/6 Brock vågnede kl. 8, vi løbe en tur. Afslapning og legede rundt i haven, middagslur kl. 11 vågnede kl. 11:52 

Mens Brock sov ringede jeg for at få mit tax nummer men jeg skulle ringe tilbage til dem i næste uge. 

Da Brock vågnede fik han lidt at spise og så kørte vi ellers ind mod Parmeston for at lukke mit gamle kort som skulle være sendt til hoslet i Brisben, jeg havde ringet til dem, den første uge jeg var i Darwin for at få dem til at sende det her op men der kom aldrig et kort. Så jeg fik bestilt en nyt kort som ville komme inden for 4 arbejdesdage.  

Jeg fik også mit bank nummer som jeg kan give til Chrystal og det nye arbejde så de kan overføre penge til mig wee! 




Jaaa jeg er så god til at få styr på tingene. Australien bank kort på vej. Tjek ✅
Ringede til tax kontoret (skatte nummer) ✅  



Efter at have fået styr på tingene kørte vi ind til Chrystals arbejde for at mødes og sammen køre ind til Mindil Beach. 





Aftensmad 








Vi var hjemme kl. 20:20 Chrystal lavede en jucie som jeg drak lidt af inden jeg gik i seng. Ikke helt så god som de jucie far laver der hjemme :) så tankerne gå lige hjem til ham og hans fantastiske juice. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar