By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

onsdag den 10. juni 2015

Alene med Brock

D. 10/6  I dag var jeg alene med Brock mens Chrystal var på arbejde.





Her er lidt billeder fra huset. 










Omkring kl 12:00 kom Chrystal hjem og vi skulle så sammen ud og handle, hun ville købe en laptop så der var Wi-Fi i huset. 

Jeg fulgte efter i Matt bil (hendes eks mand). I supermarkedet gik jeg ned og handlet sammen med Brock mens hun ville finde ud af det med internettet. 

Vi mødtes i supermarkedet, de havde ikke det hun søgte så hun ville gøre det efter arbejde i stedet. Hun hjalp mig med at finde det sidste hun fandt en hel kylling som var færdig lavet og varm og gav mig den så vi kunne spise den til middagsmad. derefter fik jeg nogen penge så jeg kunne betalte og hun kunne komme tilbage på arbejde. 





Kl. 13:30 var mig og Brock tilbage uden problemer med at finde hjem. Jeg fandt noget kylling og tomat frem til os 



Brock faldt i søvn kl. 16 og vågnede igen kl 16:52  Chrystal var hjemme kl 18 og lavede aftensmad til os. Efter vi havde spist sad jeg og så tv mens hun prøvet at få Brock til at sove. Jeg gik i seng efter at have set programmet færdig. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar