By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 27. juni 2015

Første arbejdes dag i puben

D27/6  I dag vågnede jeg og kunne se på Facebook at Chrystal var kørt tør for benzin og havde skrevet på Facebook at hvis der var en der ville komme og hente hende vil hun give 250 doller. Mærkeligt at hun ikke havde ringet til mig og fået mig til at hente hende, jeg ville da heller ind gerne hente hende for de penge det er næsten den løn jeg får for at arbejde for hende i en helt uge. Jeg skrev til hende at jeg gerne ville hente hende og hun bare skulle have skrevet. Men hun have åbenbart fået et lift hjem. Meget mærkeligt! 
 
Jeg løb en tur og gjorde klar til første arbejdesdag. Chrystal havede lovet at jeg kunne låne bilen til og fra arbejde og ellers skulle hun nok køre mig. Men self kunne jeg ikke låne bilen fordi hun selv skulle bruge den.  

Jeg blev kørt på arbejde. Kl. 11 Hold nu op der er meget nyt man skal lære og hvor er det svært den eneste drik jeg kender er corona ellers kender jeg ikke en eneste! 

Men folk er vildt søde så det var dejligt. 
Pause kl. 15  færdig på arbejde kl. 18. Chrystal var self kørt ud til gumbalayna igen i stedet for at pakke men godt Matt kom og hentede mig! Inden vi kørte hjem kørte vi lige forbi en drive ind med alkohol bytik. Lidt specielt har aldrig set sådan noget før. 


 
Vi kørte hjem så Matt kunne få et bad og derefter tog vi ud og spise på en kinesisk restaurant. Lidt specielt damen snakkede og spurgte mig til Brock som om han var min søn. 
 
Vi var tilbage og jeg gik i seng kl. 21:30. Matt sov i huset med Brock.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar