By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

tirsdag den 16. juni 2015

Arbejdes dag

D16/6 I dag vågnede Brock kl. 8:25 jeg gav ham morgenmad som bestod af yoghurt og æble.


Vi brugt formiddagen indenfor med at se børnetv. Spiste og legede lidt rundt. Brock sov kl. 11:20 og vågnede igen kl. 13:30. 
Mens Brock sov skrev jeg dagbog og nød solen. 

Brock vågnede og vi brugte eftermiddagen udenfor. Køre på scooter og legede med vand og bare slappede af. 

 
Chrystal skulle bruge mit kørekort så jeg sendte mit kørekort så jeg kan køre hendes nye bil som hun ville hente i dag. 
 

Jeg fik også snakket i næsten to timer med en veninde hjemme fra Line Folkved. Dejligt at høre fra hende! 

Kl. 18:30 var Chrystal hjemme og Matt kom også forbi kl. 19 Men kørte hurtigt igen. Et firben kom løbende hen af væggen de er overalt i huset 

Kl 20 spiste vi aftensmad kl 23 gik jeg i seng. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar