By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

onsdag den 17. juni 2015

Berry springs og Howard springs

D17/6 Startede dagen kl. 6:50 mig og Brock skulle nemlig køre Chrystal i den nye bil på arbejde.

Vi kom tilbage og jeg gjorde klar til at løbe en tur. Denne kæmpe græshoppe sad på døren da vi kom tilbage. 
 

Her er vores lille løbe tur bestående af 5 km. vi var tilbage kl 9:30. Brock var faldet i søvn næsten lige inden vi kom hjem. 



 
Jeg lagde mig udmatte i solen og slappede af, kl. 10:20 vågnede Brock.  
 
Eftermiddagen blev brugt på at lege med traktor 


 
Kl 15:25 kom Matt forbi. Han have fri den dag og kunne derfor bruge noget tid sammen med Brock, han spurgte om jeg ikke ville med, det sagde jeg ja til. Vi stoppede ved et alkohol sted for at købe en kold øl. Ikke det sundes efter at have løbet men virkelig rart. Vi ankom til Berry springs natur park kl. 15:45. 



Her kan i se et lille kort over parken. 




Dette vandhund hoppede vi i, det var meget specielt fordi alt efter hvor du stod var vandet koldt og varm. Men dejligt at komme hen og slappe af. 




Jeg fulgte vandet og kom til en meget støre pool. Virkelig dejligt at kunne svømme rundt alene og slappe helt af. Lidt hårde at svømme tilbage fordi der var strøm fra vandfaldet. 





 
Kl 16:50 kørte vi fra stedet og Matt viste mig et andet sted hvor nogen kommer for at fiske.  
På billedet nedenfor ligger der en død haj som er blevet spist af 




Derefter viste Matt mig et sted hvor jeg kan tag Brock med hen og svømme fordi det er lavet og børnevenligt så han selv kan plaske rundt. 

Howard springs. Brock var faldet i søvn da vi ankom kl 18 så jeg gik selv rundt for at se stedet inden vi kørte tilbage til huset igen. 







Vi var tilbage kl 18:30, Chrystal var også kommet hjem. Vi fik aftensmad og jeg gik tidligt i seng var godt nok lidt træt efter en lang dag med masse af oplevelser. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar