By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 1. juni 2015

Brisbane

D. 1/6
Landede i Brisbane kl. 6  jeg kunne se den smukkeste sol opgang ever det var så
Smut med masser af farver ville gerne have taget et billede af det og delt med jer for hold nu op det var smukt men måtte ikke tag billeder da jeg skulle igennem dvs. tjek det toge også sin tid så var først færdig kl. 6:45 stod jeg og ventede på det selskab der skulle komme og samle mig op i lufthaven. 

De kom ikke, jeg gik flere gange hen i reception for at spøger om hjælp men ingen vidste noget men kl. 7:45 blev jeg sat på et tog mod centrum og hoslet fordi der ikke stod i hoslets papir de skulle samle mig op. Virkelig dårligt. 

Billeder fra lufthaven  






Her er billedet af hoselt, som tog mig lidt tid at finde, jeg  kom til at gå for langt det var lige overfor banebanegården. Kom til hoselt meget træt kl. 8:30 og havde ikke rigtigt sovet i flyet da en mand ved siden af mig snorke rigtigt træls og sad ikke så godt. 



Jeg fik heldigvis mine penge tilbage som jeg havde betalt for busbilletten da jeg kom til hoslet. Men jeg kunne ikke få mit værelse før kl. 12 så blev pænt fortalt jeg kunne sidde i tv rummet og vente. 
Jeg fik en kæmpe kuvert med forskellige ting omkring jobsøgning og satte mig ellers hen. 

Jeg købte Internet men ikke virkede, gik så hen og ville have hjælp men damen i receptionen sagde hvorfor jeg have købt internet, når der var internet med i min pakke, det havde ham der tjekkede mig ind så bare glemt at fortælle flot. Det viste sig også senere at jeg have madbilletter med i min konvolut men det havde han heller ikke fortalt. 

Her sad jeg og ventede. 




En fyr kom og satte en film på, så det var meget hyggeligt. 

Kl. 12 gik jeg hen for at tjekke ind men jeg fik at vide jeg skulle vente til kl. 14 så tilbage og vente igen. 


Om aften viste det sig så at det værelse jeg var på var et værelse med 5 drenge hvor den ene solgte weed så der kom alle mulige rende hele tiden. 

Vedkommende til Brisbane god start! Eller ik 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar