By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 31. maj 2015

Sidste dag i kuta

D. 31/5
Så kom dagen hvor det var den sidste øv øv vi kunne begge godt bruge en uge mere og hårdt at skulle tag afsked med hinanden. Men vi ses jo snart igen

Har ikke så mange billeder idag men vi gik til stranden hvor vi surfede. Vi betalte for at få en times undervisning og to timer hvor vi selv kunne surfe. Vi brugte en time der og fik en halv times pause med is og derefter gik jeg ud i vandet igen og Klaus lå og tog sol og tog lidt billeder af mig brugte en halvanden time derude. Så var virkelig træt bagefter. 





Efter at have været på stranden gik vi op til hotelet tog en tur i poolen inden vi gik ud på markedet for at kigge og få noget aftensmad. 

Vi sluttet aften af med at se solen gå ned og derefter kørte Klaus med mig til lufthaven hvor han sagde farvel til mig. 


Her er et billedet fra hotelet. 



Her har jeg lige sagt farvel til Klaus og ser ham køre væk i taxaen hårdt men også spændende hvad for nogen nye eventyr jeg nu skal ud på. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar