By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 1. maj 2015

Queenstown

1/5 Queenstown 
I dag stod jeg op kl. 7. tog et bad og snakkede med lille bror dejligt at høre hans stemme kl. 9 tjekkede jeg ud og hopped i bussen. Øv kunne nemt bruge flere dage her.  
 
Her er mit lille hjem, en taske fuld med mad puha den er tung, min store taske og en lille taske hvor jeg har min dagbog, kiwi bog, New Zealand guidebogen, bluse, tusser, saks, lim, kamera, pung, pas osv i.


Sov inde af den sidste dør, i et 6 mands værelse. 


Dejligt at se alle de andre fra nord øen i bussen igen. Vi stoppede lige udenfor Wanaka for at besøge puzzling World. De har en laprand som man kunne gå ind i men skulle betale for det. Vi havde også mulighed for at gå en tur men den tur gik vi den første dag vi var Wanaka så tiden blev brugt på kaffe og samle nogen små figurer.   



Havde god tid så samlet alle tre. En tjener grinte af mig fordi jeg have problemer med at samle den i midten som er den der er nemmest at lave, det tog mig ikke langtid at lave t'et! 


Vi stoppede igen ved et sted hvor man kunne købe slik, frugt og meget andet. Det var også muligt at få smags prøver. 



Næste stop var ved det bungy jump jeg ´var lidt sjovt at være tilbage igen. Dejligt jeg havde gjort det, nu var det de andres tur :D 




Kl .14:30 var vi i Queenstown for at tjekke ind på hosel, da jeg ville tjekke ind sagde de mit navn ikke stod på listen og de ikke havde flere pladser, så jeg skulle vente til alle havde tjekket ind, for at se om de have et rum tilbage. Dominik havde samme problem, så vi måtte pænt stå og vente på alle var tjekket ind. Heldigvis fandt han et rum. Når alle fra kiwi bussen komme putter de normalt os ind i 6 mandsrum som koster mere ind 12 mandsrum, men fordi alle 6 mands rummene var optaget blev vi puttet i et 12 persons rum. Så vi sparrede faktisk 10 doller hver og boede på den samme gang som de tre andre lige ved siden af. Deres værelse var meget lille og lugtede slemt vores værelse var dejlige stort og med ballon.  

Os tre piger to på shopping i byen, inden vi skulle mødes med alle de andre og spise sammen. 
Vi fandt noget rigtigt fint tøj i nogen genbrugsbutikker ikke billigt billigt men tøjet var virkelig godt. Jeg købte to t-shirt, et par shorts og et par strømpebukser. 

Vi fik gjort os klar, fine var vi da. 


Kl. 19 mødes vi på en bar hvor vi fik en burger og pomfritter efter at have spist starte en pub crawl. Jeg fulgte med rundt uden at drikke, det var nu meget hyggeligt. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar