By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 9. maj 2015

Fly fra new Zealand til Bali

D 9/5 Vi stod virkelig tidligt op for at jeg kunne være i luft havnen i god tid. 


Jeg have lidt tid til at gå rundt og kigge på butikker inden jeg skulle med flyveren. Tiden fløj af sted og før jeg viste af det var det tid til at finde min gate. Jeg fandt den uden problemer og fik satte mig i flyveren mod Sydney. 



Jeg sad ved siden af en mand som kun havde været i New Zealand på en lille ferie. Han var social rådgiver så jeg fik en god snak med han om job muligheder i Australien. Han var virkelig inspirerende at høre på. 

I Sydney havde jeg lidt tid inden jeg skulle med flyveren til bali. Jeg ville derfor finde mig noget mad inden jeg skulle flyve der var ikke rigtigt noget jeg have lyst til men fandt en pizza som jeg bestilte. Det tog lidt tid for dame at lave den og jeg begynde at blive utålmodig for om jeg nu kunne nå det, jeg fik pizzaen og begyndte at gå hen mod gaten. Jeg stoppede ved en tavle for at kigge og en mand der arbejdede i lufthaven kom og spurgte mig om jeg have brug for hjælp, jeg spurgte efter hvor gaten var og han viste vej og fortalte jeg have lidt travlt. Så jeg satte virkelig farten op og var lidt nervøs for om jeg ville komme for sendt. 

Jeg nået det og da jeg kom frem havde de ikke åbnet gaten endnu så jeg kunne nemt nå det 5 min efter blev gaten åben og jeg tjekkede ind.


 I flyveren var der ingen tv skærme så jeg sad og skrev blog og limede billeder ind så tiden fløj af sted og før jeg viste af det var jeg i Bali. Glad og stolt over hvor nemt og hurtigt det var gået. 



Så var det bare med at vente halvanden time på
Klaus kom, i en luft havnen proppet med mænd
der vil sælge en taxa tur 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar