By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 15. maj 2015

River rafting og abe skov

D 15/5 I dag stod den på River rafting i den flod hvor vi raftet var der 10 forskellig firmaer i den samme flod. 



Det var en rigtigt hyggelig tur ikke noget særlig vildt som jeg prøvede i New Zealand eller som da jeg var på Island men det have Nickolaj heldigvis fortalt. Men rigtigt hyggeligt at sejle ned igennem skoven. Vi var den forreste båd så det var som om vi var alene på floden. Vi stoppede ved et vandfald for at tage billeder og sejlede videre til et andet vandfald som

Vi skule sejle ned af,  et 4 meter stort vandfald uhh ha jeg var nervøs ,vi fik at vide at vi skulle sætte os ned i båden med benene oppe og holde godt fast vildt fedt. 

Efter rafting fik vi buffet mums det var lækkert. Vi valgte at købe billederne sammen med en fyr fra Australien som vi var i samme båd med.


Vi var tilbage til Ubut kl. 15 hvor vi blev læsset af i abe skoven. Vi gik rundt i abe skoven hvor jeg møde en pige Fankie, fra kiwi bussen jeg rejse med i New Zealand det var hyggeligt lige at se hende igen.   



Vi valgte at betalte for at få en abe til at side på vores skulder. Men mens vi stod og vente hoppede en lille abe op på Klaus. 





Efter at vi havde fået taget billeder med aberne valgte vi at købe 3 bananer som vi selv kunne give dem. Jeg satte mig ned på en sten og en lille sød abe kom hoppen over på
mig og sad lige så stille og spiste bananen den var virkelig sød. Dog lidt nysgerrige og skulle lige tag fat og rykke ud i min trøje. 




På vej tilbage til hotellet købte jeg en t-shirt og et par shorts. 

Til aften fandt vi et hyggeligt sted hvor vi spise det var et sted hvor vi kunne sidde oppe og kigge ned på gaden lige som at være i Italien. 

Vi var færdig med at spise omkring kl .20 og var så trætte så vi gik hjem og tidligt i seng for at være klar til i morgen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar