By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 4. maj 2015

Christchust

D 4/5 Jeg stod tidligt op for at se solopgangen der hvor jeg havde set rødt lys fra månen da den kom op igår vildt fedt. Og ufatteligt smukt. 




Billeder fra bussen 
Cathy 

Clare, Christine, Dominik 

 Mark og christian 

I Christchust gik, Clare, Dominik og jeg ind for at se et museum. 






Derefter gik vi hen for at se et center lavet af Containere 






Sidste billede sammen inden Domnik tog hen til hans venner og der med hoppede af bussen og hvor jeg blev hentet af Steven. Jeg have nemlig aftalt at overnatte ved familien i nat. 



Dejligt at være tilbage ved familien og se dem igen efter noget tid. Steven og jeg tog på pub hvor vi fik en øl og delte en pizza inden vi kørte hjem. Jeg havde også en lille gave med til dem som tak for alt. På mit værelse som de kalder det,var der kommet en sovesofa så jeg sov forygende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar