By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

tirsdag den 26. maj 2015

Anden dag i junglen

D. 26/5 Morgenmad 



Så sejlede vi

Hjælperne lavede lige en græshoppe til os


Vores kære hjælper 

Abe stop 1 






Så sejlede vi videre til den anden abe park 


Mens vi sejlede begyndte det lige pludseligt at regne helt vildt meget interessant at prøve at være i en regnskov 




Vi fik lige middagsmad inden vi skulle i den næste parken 


Her er vores udsigt mens vi spiser en nysgerrige abe på broen så vi kunne ikke ligge til broen fordi aben her er meget meget nysgerrige 


Ja jeg kom ret tæt på ham han gik lige forbi mig 


Klaus kom også rigtigt tæt på en mor med to børn 

Her er den berømte konge som vi så en film om igår 


Vi kom til stedet hvor de tager banan og kokus mælk ud til dem. Her er en mor med to unger der løber væk med bananerne. 



Her kravler moderen op i træet lige ved siden af os. Damen på billede er den tyske dame vi har fulgtes med, men i hver vores båd. 



Her kommer aben tæt på Klaus 



Til vores hel kom den nye konge til. Meget meget sjældent de kommer til foder stederne fordi de selv vil finde maden. 
Efter at have spist kom han hen til os og var meget sur. I kan se en af dem der arbejder her råber "move". 

Han viste tænder og kom virkelig tæt på jeg har ikke zoomet så i kan se han er meget meget tæt på. Jeg løb for livet så fik ikke flere billeder men han var tærer ind det her på mig og alle de andre. 



Efter den kæmpe oplevelse sejlede vi videre. 



Vi stoppede et andet sted sammen med nogen andre så vi var i alt fire både der lå sammen. 

På billede kan i se vores hjælper er ved at flette et armbånd til mig. Som man ikke må tag af virkelig sødt og et fantastisk minde. 
Det var rigtigt hyggeligt at sidde der på båden. Han lærte mig også at sige nogle forskellige ting på Bahama så som Jeg elsker dig, tak, velbekomme og nej tak :) 



Her er aftensmaden 



Om aften var vi på en natte udflugt for at se noget andet dyre liv en aber meget hyggeligt at gå rundt vi gik sammen med hende den tyske pige hendes guide og vores to guiderne





Da vi kom tilbage vise vores guide os billeder af forskellige dyr der er ude i junglen. 



Her er vores seng vi sov i 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar