By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 8. maj 2015

Auckland

D 8/5  I morges skulle jeg sige farvel til Clare som skulle blive i Taupo lidt mærkeligt at skulle sige farvel til hende. 

Vi kørte fra Taupo og kom fordi dette sted, det er varmt vand fra vulkanerne i undergrunden, de bruger det til at varme husene op med. 


Vi stoppede for at se et sted hvor man kan se undergrunden boble pga. radioaktivitet i undergrunden 


Her er et billede af vores bus vi kørte med fra Wellington til Auckland. Den bus vi have kørt rundt med i syd skulle en anden gruppe bruge så vi blev nød til at bruge denne 


I Rotorua læssede vi Franki og ti drenge af som skulle
Med den næste bus i overmorgen så de kunne se Hobbitten og Mario landsbyen. 


Papiret blev for sidste gang delt rundt. Dette papir blev sendt rundt hver morgen hvor man skulle skrive sig på for at blive skrev op til et være på et hosel



I Auckland tog jeg en færge hen til Hall mone Bay for at mødes med Debbie. Hun var på besøg ved hendes mor og havde tilbudt at jeg kunne overnatte ved dem og så ville de køre mig til Lufthaven. Så sødt af dem 



Det var rigtigt dejligt at se Debbie igen hun have nogen af mine ting jeg have efterladt ved dem inden jeg hoppede på
Kiwi bussen så det var noget af et besvær at få, det hele til at være i min lille tasker.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar