By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 7. maj 2015

Taupo

7/5 Clare og jeg fik sagt farvel til. Christine og Cathy og kørte af sted i bussen. Busturen blev brugt på at skrive dagbog 
Godt jeg havde to sæder med alt det plads jeg skulle bruge. 


Eftermiddags stop hvor der blev købt lidt middagsmad. 



Andet stod samme sted som sidst da vi kørte fra Taupo til Wellington hvor vi kunne købe billige is. 

På billedet er Franki og Mark 


Vi tjekked ind på det samme hosel som jeg have overnattet på første gang jeg var i Taupo, meget hyggeligere ind på
X-base. 
Fankie, Clare og jeg delte værelse. Vi gik ud og kigged på butikker. Vejeret var virkelig dårligt. Aftenen blev brugt på at se Hobbitten 3 sammen med Clare. Som hun sagde jeg kunne ikke tag til New Zealand uden at have set filmen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar