By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

tirsdag den 7. juli 2015

Ny start


D 7/7 vågnede kl. 7 havde sovet af lort tænkt og tænkt, er så ked af alt det der er sket. Jeg hørte igen i nat en bil køre væk og igen til morgen, en bil kom og kørte igen, så tror faktisk ikke Chrystal har sovet her i huset, vildt ubehageligt men jeg kan jo ikke rigtigt gøre så meget.

Fik morgenmad kl. 9 (rester fra arbejdesmaden i søndag) Hele huset roder helt vildt, hvis ikke mere i dag end i går. Jeg spurgte Chrystal om jeg kunne låne bilen i går til at tage til en job samtale hun sagde ja og spurgte hvor,  jeg svarede Humpty Doo hun spurgte om det var et andet Au pair job, jeg sagde nej. Hun ville vide hvor, jeg havde egentlig ikke lyst til at fortælle det, men kunne ikke rigtigt sige at det ikke kom hende ved, når jeg skulle have lov til at låne hendes bil, så jeg måtte bare sige det var på pubben. 

Kl. 9:45 kørte jeg af sted mod pubben.

Heather var på arbejde og kunne bekræfte at jeg kunne få flere timer og at jeg kunne bo ved hende indtil jeg fandt noget andet. Derefter gik jeg over for at se om den danske pige var på arbejde det var hun heldigvis. 

Tea den danske pige, gav mig hendes telefon nummer og vi aftale hun skulle komme og hente mig efter arbejde kl. 16.  

Og så kunne jeg lige tænke over hvor jeg ville bo, for jeg kunne også sove ved hende, men de er ved at bygge et hus, så jeg skulle vide at det var meget rod. 

Var så glad og beæret over alle de mennesker der var klar til at hjælpe. Virkelig rørende og stort at de alle vil tage mig ind. Jeg kørte til Humpty Doo. Gik i en Genbrugsbutik og fik købt en taske, jeg kan bruge til arbejde, derefter tilbage mod huset. Havde ikke rigtigt lyst til at køre tilbage, så jeg stoppede ved MC Donald og købte en is, som jeg sad og spiste udenfor, derefter hjem og gik i gang med at overføre billeder til min dropbox og Facebook. Ville ikke gøre det før jeg skulle flytte, af frygt for hun igen skulle blive sur over jeg have brugt for meget net. Jeg snakkede også med dem det hjemme i lang tid. Det var med at brug nette, nu jeg have det og ikke behøvede at spare på det.  

Jeg brugte også tid på at gøre tasken ren, den var nemlig lige kommet ind i butikken, da jeg købte den, så den var ikke nået at blive rengjort. 


Tasken der står på sengen var den jeg købte. Nyt eventyr begynder og et gammelt slutter og det er bare med at se positivt på tingene. Der var helt sikkert en mening med at jeg blev fyret, jeg har virkelig lært en masse som Au pair. 




Tea kom og hentede mig kl. 16:38 Christel nåde ikke hjem så jeg sendte en besked om jeg var kørt og jeg synes det var for hårdt at se Brock og hende igen. Helt ærligt var jeg bange for at sige farvel til hende, så jeg ville bare væk, ved det ikke er pænt at rejse uden at sige farvel, men jeg var virkelig bange for hende. 

På vej hen til Teas hus var der en flok fugle der kom flyvende og Tea kunne fortælle at det faktisk var meget sjældent at se dem :) 



Vi ankom til hendes hus kl 17:30. Hendes kæreste og hans far var i husets, jeg hjalp Tea med at lave mad. Vi grillede og to naboer kom også over. Jeg var vildt træt så gik tidligt i seng. Jeg fik lov til at sove i det nye hus, der var ingen døre eller noget, kun en madras men det var virkelig dejligt at kunne lægge mig ned og sove hvor jeg følte mig tryk. Var virkelig træt efter alt det natte rumstering, så jeg sove som en baby. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar