By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

tirsdag den 14. juli 2015

Flytte dag fra Thea

D 14/7  I dag flyttede jeg fra Teas hus over til Same som bliver kaldt Dicks han er en fyr på 26 år som har lejet et hus. Det ligger 3,3 km fra den pub jeg arbejder på og 4,3 km til centrum supermarked. Der er 15 km hjem til min veninde Teas sted.






 
 

Formiddagen blev brugt sammen med Tea hvor vi bare slappede af. Kl. 14:45 kørte vi fra hendes hjem og hen til hendes arbejde, hvor vi jeg fik lagner, dyne, pude og et tæppe af Heathers søn (min chefs søn) jeg købte en kasse øl til Brad (Teas kæreste) som tak for den kæmpe hjælp, de har været for mig og ikke mindst for jeg kunne bo ved dem!

Derefter kørte vi til supermarkedet så jeg kunne få købt dvs. Og så hen til Dicks sted. Han havde heldigvis fjernet det mest rod og prøvet at få gjort lidt rent. Men ja man kunne godt se det var en mand der have gjort rent. Tea kørte på arbejde og jeg gik ellers i gang med at gøre rigtigt rent. Puha der var/er beskidt og det er tydligt at se han har boet helt alene. Dick kom hjem kort efter, vi fik snakket lidt og så kørte han ned for at købe aftensmad og nogen forskellige rengørings midler.

Mens jeg gjorde rent kom han tilbage, så kom Braad(Teas kæreste) også lige forbi med min cykel som ikke kunne være i Teas bil. Han var blevet rigtigt glad for øllerne så det var super.
 

Dicks lavede aftensmad, imens jeg forsat med rengøring og med at flytte mine ting ind. Hvor var det en dejlig følelse efter 4 måneder endeligt at få pakket taske ud. Føltes så godt!
 
 
 
 
 

Til aftensmad fik vi kylling, kartoffelmos og lidt grønsager. Jeg så "The voise" og gik i seng omkring kl. 23
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar