By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

mandag den 6. juli 2015

Værste oplevelse længe!

D 6/7 I nat vågnede jeg fordi jeg hørte en bil køre væk, kl. 00  jeg stod op og kiggede ud af vinduet og kunne se at Chrystals arbejdes bil var væk. Jeg var overbevist om at nogen have stjålet Chrystals bil. Jeg var lidt bange og nervøs viste ikke om jeg skulle gå ind og vække Chrystal eller om det var hende der var kørt væk. Jeg blev i sengen og lå og tænkte. Jeg kunne høre at Brock begyndte at græde. Jeg ventede på at Chrystal skulle trøste ham men intet sket. Så jeg stod op og gik ind og kiggede, Chrystal var væk og jeg var alene med Brock.... 
Brock har tidligere grædt i søvne så jeg stod længe og kiggede for at være sikker på at han var vågen men han stod med åbne øje i hans lille baby sengen og lagde sig ikke ned igen så jeg tog ham op af sengen og lagde mig sammen med ham i den store seng.  Normalt sover han altid med Chrystal i hende store seng det er også den jeg ligger ham til at sove i når han sover til middag så ingen problem i at ligge med ham i sengen for at få ham til at falde til ro, jeg lå med ham i 15 minutter hvor jeg flere gange prøvede at rejse mig men han vågnede og græd så lagde mig ingen. Han lå helt ind til mit bryst og fald til ro til sidst efter jeg havde ligget og hold ham ind til mig. Kl 00:45 gik jeg ind til mig selv og skrev til Chrystal hvor hun var og at Brock var vågnet. 


Jeg kunne ikke få mig selv til at lukke ørene og lade ham græde som han gjorde, han lød virkelig bange og ensom. Han have aldrig sovet i dette hus før og han lød virkelig bange så self tog jeg ham op. Hvilken hun blevet meget sur over! 

Kl 1:37 høre jeg hun kommer hjem og går rundt i huset kl 1:52 høre jeg Brock begynder at græde og hun tager ham op og putter ham ud i bilen. Kl 1:57 køre hun hurtigt væk i bilen og kommer først tilbage kl 2:37 jeg vågner igen kl. 3 og kan ikke sove. Kl 8:45 høre jeg Chrystal og Brock gå rundt i huset og undre mig over at Chrystals ikke er på arbejde vi havde aftalt hun bare skulle åbne døren når hun kørte på arbejde, så jeg kunne høre Brock når han vågnede. Kl. 9 står jeg op og går ud til hende, hun er vildt sur og fortælle hun måtte køre Brock på hospitalet i går nat. Hun beder mig sætte mig ned i sofaen, så fortælle hun at hun ikke vil have jeg skal passe Brock mere fordi hun ikke stoler på at jeg kan passe ham. Hun fortælle også at hun ikke ved om en anden familie ville kunne stole på mig. Jeg ville kunne bo ved hende ind til jeg finder noget andet men hun vil ikke have jeg passer på Brock for det stoler hun simpelthen ikke på mig til. 

Jeg spøger om jeg kan låne bilen til at søge job men det for jeg at vide jeg ikke kan og vi er i byen nu så jeg ville nemt kunne tag bussen til de steder jeg skal! 

Jeg er så rystet og ked af det. Jeg ved jeg besluttede mig igår for jeg ville undersøge andre muligheder men havde aldrig drømt om at jeg ville blive fyret og at dette skulle ske på denne måde. Forfærdeligt. Hun gjorde alt for at holde Brock fra mig så jeg ikke skulle røre ham. Så ubehageligt følte mig som et monster. Har aldrig oplevet nået så grimt! 

Hun kunne også fortælle at det var min skyld at de var bag ud med at pakke huset og grunden til hun kørte var for at pakke det sidste ting i huset fordi hun ikke have mulighed for det da jeg have taget meget opmærksom hele weekenden med mit arbejde. Da jeg skulle køres på arbejde. 

Hun var også sur over at jeg skulle ind og arbejde på stadion og hun mente ikke jeg have fortalt hende det var kl. 18 hvilket jeg tydligt have fortalt hende. 

Følte mig så urimelig behandlet og var bange for at sige hende imod fordi jeg var bange for hun skulle flippe ud på mig som hun flippede ud på Matt og den telefon mand.  

Jeg gik ind på mit værelse og rystede helt vildt. Hun kom ind og sagde jeg kunne låne den ene bil og så ville hun køre på arbejde i hendes arbejdes bil og kørte. Jeg var alene i huset igen, viste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Havde ikke lyst til at være i huset. Huset lignede noget der var løgn med alle hendes ting der var over alt. 

Nabo huset 

Deres hus 









Chrystal ringede kl. 10:55 hendes bil var åbenbart gået i stykker, så hun vil have jeg skulle komme og hente hende. Jeg var så sur på hende og synes ikke det var Fair hun have fyret mig, hvorfor skulle jeg så hjælpe hende. Men self gjorde jeg som hun sagde, og hentede hende. Jeg sagde dog jeg ville tag et bad først, det var hun ikke glad for, men måtte vente på mig. 

Jeg tog et bad og kørte kl. 11:15 kl. 11:35 var jeg der og ventede på hende hun kom gående med Brock. 


Hun havde kaffe i hånden som hun have fået gratis fortalte hun. Jeg var så
ked af det og kæmpede for ikke at græde, hun snakkede til mig som om jeg stadig arbejdede for hende. Hun fik sat autostolen inde, jeg satte mig over på passagersædet så hun kunne køre. Hun sagde ja jeg kan altså ikke drikke to kopper kaffe. Virkelig ubehagelig måde hun snakkede til mig på, jeg tog kaffe og sagde ikke så meget. 



Hun kørte os hen på hendes arbejde da vi kom gik hun ind på arbejde med Brock så en af hendes kollega kunne kigge efter ham mens hun tog autostolen ud, for jeg skulle/kunne self ikke kigge efter ham av av. Jeg kørte fra hendes arbejde kl. 13:25 tårene begyndte lige så stille at trille ned af min kind da jeg kørte fra hendes arbejdes plads. Jeg vidste slet ikke hvor jeg skulle køre hen og var bare så ked af det. Jeg besluttede mig for at køre hen på pubben som jeg havde planlagt i går. En ældre lokal kunde havde i weekenden fortalt at der arbejdede en dansk pige i driv in alkoholshoppen så jeg kørte derhen først for at snakke med hende, men hun var ikke på arbejde og pigerne der stod i shoppen ville ikke give mig telefon nummeret på hende. Efter som jeg ikke kendte hende. Jeg gik ind i pubben og spurgte efter Heather min chef men hun var self ikke på arbejde, så jeg snakkede jeg  med en af piger Kimberley, hun gav mig nummeret til chefen, hun fortalte også at hun selv bor ved Heather og at jeg kunne komme og bo på hendes værelse indtil jeg fandt noget andet. Hun sagde også hun var sikker på jeg kunne få flere timer. 

Jeg kørte tilbage mod Parmeston, glad for at så mange ville hjælpe mig. Da jeg kom til Parmeston besluttede jeg mig for at køre i banken i stedet for at køre hen til huset, jeg havde virkelig ikke lyst til at køre "hjem" derhen. 
I banken fik jeg oprettet en opsparing, så jeg kan få lidt renter for at have pengene stående i banken.  Derefter kørte jeg hen til huset hvor jeg snakkede med nogen forskellig derhjemme fra. Samanta som er manager på pubben ringede til mig og jeg fortale hende historien, hun kunne fortælle at jeg godt kunne få mere arbejde, og at jeg skulle komme forbi igen i morgen der ville Heather være på arbejde. 

Chrystal kom hjem kl. 17 bilen og traileren var fyldt med det sidste fra huset. 


Hun kom ikke ind og sagde Hej til mig jeg var så bange og ked af det, ture faktisk ikke at gå ud. Jeg var vildt sulten og vidste ikke om hun også lavede mad til mig, for hun have kun sagt jeg kunne bo ved hende ind til jeg fandt noget andet, hun havde ikke sagt noget om, at jeg kunne få noget at spise. Hun var stadig ikke kommet ind og sige hej, så jeg gik stille ud og spurgte om der var mad til mig også hun sagde ja. Jeg fortalte hende jeg var vildt ked af det, jeg var lige ved at græde da jeg sagde det. Hun sagde det var hun også men der var bare ikke noget at gøre for hun stolede ikke på mig! Vi spiste aftensmad og jeg satte mig hen i stuen og så the voice. 
Vi spiste kl. 19:30. Mens vi spiste var Brock virkelig led ved katten, skubbede og rev den i halen, men jeg kunne ikke rigtigt gøre så meget. Chrystal fortalte at katten var vand til det, så der var ikke rigtigt noget at gøre men have virkelig ondt af katten og synes det var forkert at lade ham gøre katten fortræd. 



Mens jeg så the voice ville Chrystal putte Brock og jeg fik lov at sige godnat til Brock, han gav mig det største kram, jeg var virkelig glad for at få et kram men det gjorde virkelig også ondt tanken om at det måske var sidste gang jeg så den lille fyr, men glad var han. Tåre i øjnene og et smil på læben og en glad fyr!  

Chrystal lovede at overføre de sidste penge hun skyldte mig. Jeg ville helst ikke forlade dem, før jeg have fået mine penge, men var virkelig bange for at være i hus med hende. Bange for hun lige pluslige ville begynde at skælde mig helt vildt ud og bange for hun måske ville slå mig. Som hun have slået Matt da hun var sur på ham.

Jeg havde skrev til Matt og fået ham til at sende nogen kontakter på nogen der måske søgte en til noget farm arbejde, han sendt to numre kl. 20:30
Jeg snakked med Klaus hjemme fra, inden jeg gik i seng dejligt at have opbakning hjemme fra, dejligt at få at vide at det ikke er mig der er gal på den men hende. For man kan ikke lade være med at tag det personligt og føle der er noget galt med en når man for sådan en sviner af en dame!  Gik i seng omkring kl. 22:30
Men kunne ikke rigtig sove lå og tænkte og tænkte. Hold nu op min mave gør ondt!

Alt i alt en rigtigt, lorte dag, dagen jeg aldrig have ønske komme! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar