By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 17. juli 2015

Rengøring og arbejde


D17/7 I dag stod jeg op omkring kl. 8:50 fik morgenmad og gik ellers i gang med at sortere film og sættet dem på hylder, de havde ligget i en kuffert og en taske, brugte dog noget tid på at putte cderne ind i de rigtigt kasse, og så sætte dem i orden. Men hold nu op hvor så det godt ud, da jeg var færdig!





Fik gjort en skraldespand ren, så alle de tomme øl dåser kan komme der i og tages med hen til et losseplads = 0,10 cent pr.dåse.


Her er de ikke så gode til at tænke miljøvenligt, de smider dem bare i skraldespanden.


Toilettet fik også en kærlig hånd.

Haveboret udenfor blev også gjort rent.


Udenfor fik jeg spulet fryseren og køleskabet kun udvendigt, døren og noget af huset blev også spulet.




Tea kom forbi for at se hvor langt jeg var kommet, vi fik en hyggelig snak, inden vi kørte samme på arbejde,  vi skulle begge møde kl. 16. På arbejde fik jeg min første pause kl. 20:43, var færdig med arbejde kl. 00:20 Samone kørte mig hjem. Først kørte vi en af de lokale gæster hjem, han var meget fuld. Puha det er lidt uhyggeligt at tænke på at hvis vi ikke havde kørt ham hjem, så havde han selv kørt. Jeg var hjemme kl. 00:51 og gik i seng godt træt efter en lang dag.

  
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar