By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 24. juli 2015

Darwin showgrounds

D 24/7
I dag kørte Sam og jeg ind til
Byen for at se Darwin show, det var hele weekend. I dag er en helligdag pga showet. 

Vi var inden ved showet kl. 11:51 hold nu op der var mange biler. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente. Der var en lang kø for at betale for at komme ind 40 Doller men det gik heldigvis hurtigt. 


Da vi kom ind sad denne fyr og lavede en skulptur ud af sand. 


Vi gik ind i en lille hal hvor der var forskellige fugle og slanger. 




Fuglene der var udstillet havde alle fået forskelige præmier 



Man kunne holde en slange gratis, hvis man ville men jeg holde mig nu væk fra det. Godt være jeg rørte en slange, men at skulle have den rundt om halsen Aarh. 

Vi købte noget at spise og satte os ned for at se heste golf Cricket. 




Efter vi havde spist, gik vi lidt videre, vi kom til et sted hvor der var 4 piger der redt rundt udklædt. 


Vi gik tilbage hvor vi kom fra, her var en form for tivolifriheden som vi har i Århus. Med forskellige forlystelser 



Vi fandt et sted hvor vi købte en øl og satte os ned. De var blevet færdig med Cricket, så nu var der to bil der kørte ræs. 



Efter bilen havde kørt rundt, kom hesten som vi havde set varme op, det viste sig at være piger der lavede gymnastik på hesten. De hang i en arm ned langs hesten, imens den galoperet af sted, stod op på hesten osv.  Meget fascinerende at se på. 

Vi besluttet os for at gå lidt videre, vi kom til et sted hvor de havde forskellige køer stående som også skulle bruges til show. 

De have forskellige bokse med et skilt, der fortale hvor gammel og hvad de vejet osv. 




Vi besluttede os for at gå tilbage, efter som jeg skulle på arbejde. Vi kom forbi show stedet og kunne se to mænd kom flyvende i faldskærm over os og lande på pladsen. 



Her er en bod hvor man kan få lavet sin hånd i stearin. 


Her er resultatet af sandskulpturen. Et kæmpe græskarhoved 




I denne shop kan man købe ting som er håndlavet af mennesker der sidder i fængsel i Australien. Skibet er udelukkende lavet af mindre både. Fyren der har lavet det har siddet inde. Han arbejdede på denne båd inden han blev sat i fængsel.




Vi var hjemme kl. 14:20 Sam kørte mig på arbejde kl. 16 hvor jeg var til kl. 00:30.  

På arbejde fandt en af pigerne Queenie en spillekupon på en hund eller en hest som var efterladt, vi tjekkede billetten sammen. Der er altid tonsvis af disse billetter der ligger rundt omkring, men det viste sig at der var 125 doller vildt heldigt, hun gav mig 25 doller af dem. Weeee!!!! 

Til aftensmad købte jeg cruy og ris 


Efter arbejde sad Tanya, Stacey og jeg og fik en drink, inden Tanya kørte mig hjem fra arbejde. Vi fik en rigtig god snak i bilen, i mens vi kørte. Hun er virkelig en sød dame. Jeg var hjemme kl. 1:07 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar