By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 9. juli 2015

Rengøring af cykel og arbejde

D 9/7
Jeg var lidt træt, efter at have arbejdet i går aftes. Men kunne tydligt mærke mit humør virkelig var i bedring. Jeg spiste morgenmad og fik kaffe. Tjekkede banken og kunne se jeg havde modtaget penge fra Chrystal, det gjorde at jeg kunne slappe helt af, nu havde jeg ikke mere at gøre med hende, og jeg kunne lukke ned for hende. Hun har stadig ikke svaret på, den besked jeg skrev inden jeg kørte, så det gør hun nok heller ikke. 

Tea viste billeder og fortalte om hendes rejse. Hun har boet på Bali (gili tavango) i et halvt år hvor hun har taget hendes master i dykning og der efter havde hun et job på en sejl båd hun skulle tage de rige med ud og dykke. Det lød vildt fedt, men også hårdt. Hun viste billeder fra hendes tur. Blev virkelig betaget af det. Måske jeg lige skulle tag en tur til Bali inden jeg tager hjem fra Australien. Hun gav mig virkelig min rejse gejst igen. 

Jeg brugte eftermiddagen på at vaske min cykel, den var lidt beskidt efter bare at have stået stille. 




Kl. 15:30 kørte Tea og jeg på arbejde jeg havde fået lov at starte tidligere så det passede med Tea og jeg kunne arbejde på samme tid og vi dermed kunne køre sammen. 

Jeg startede på arbejde kl. 16 så have lige lidt tid til at tjekke Facebook og slappe af inden arbejde. 

På arbejde havde jeg pause kl. 18:45 jeg havde gemt noget aftensmaden fra dagen før som jeg spise. 



Der var ikke særlig travlt på arbejde så jeg blev sent hjem før tid kl. 20:30. jeg gik over til Tea i shoppen. Tea kunne fortælle at Brad have fundet en jeg kunne bo ved, det var en af hans venner, han har et tomt værelse, som jeg kunne flytte ind i, det skulle bare lige gøres rent først. 

En fuld mand fra pubben kom over for at købe ind, han kunne genkende mig fra pubben. Lidt specielt for han var meget fuld og ville lægge armen om mig, ikke fordi han ville gøre mig noget, bare være venlig, men stadig mærkeligt ikke at have kassen eller disken til at adskillige en fuld kunde fra sig.  

Tea var først færdig kl. 22. Men det tog ikke langtid at lukke og rydde op så vi kunne faktisk køre "hjem" med det samme.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar