By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

torsdag den 2. juli 2015

Løbetur og indkøbstur

D 2/7 I dag vågnede jeg fordi jeg kunne høre Matt og Brock. Brock begyndte at græde og Matt prøvede at få ham til at falde til ro igen. Brock faldt til ro og jeg sov også videre lidt senere hørte dem igen jeg bankede på og spurgte om jeg skulle tag over men det skulle jeg ikke så gik ind til mig selv igen.

Jeg vågnede igen og kunne høre de var udenfor så jeg gik ud til dem 


Matt kunne fortælle at Chrystal var kommet hjem til morgen og havde vækket Brock for at sige farvel til ham så det var hvorfor han var ked af det. Matt skulle have været på arbejde men ville ikke tag fra Brock da han var ked af det, så han havde taget en fri dag. Jeg spurgte om han ville lave noget med Brock eller hvad planen var men jeg skulle bare gøre hvad jeg havde planlangt, så jeg tog Brock med ud at løbe. På vores løbetur mødte vi Matt i bilen som stoppede og sagde han ville køre hen til en af hans venner og være tilbage ca. 20 minutter senere. Jeg forsatte med at løbe, så ja det endte med jeg løb 10 Km, godt træt og hold nu op det var også blevet varmt. Jeg var tilbage fra løbeturen kl. 11:45 


Matt kom tilbage, jeg tog et bad og derefter kørte vi hver vores vej. Planen var at mig og Brock skulle ind og besøge trillingerne, dem vi besøgte i sidste uge. Vi kørte derind men pigerne sov stadig så vi brugte tiden i Parmeston centeret, så jeg kunne få klaret et par små ting. Jeg skulle have købt sort busker, t-shirt og sorte sko, så jeg er klar til på lørdag hvor jeg skal arbejde på et stadion, det er jeg så spændt på.   

Jeg skulle også have ordnet mit mobil abonnement,  men der var kæmpe kø så fik prøvet tøj osv. jeg skynde mig helt vildt så jeg kunne nå det inden pigerne vågnede og var klar til besøg. 
Desværre vågnet pigerne sent så jeg kunne ikke nå det inden jeg skulle mødes med Chrystal. Og køre ud til hendes veninde som vi skal bo ved inden vi flytter ud til gumblianya.  

Jeg fik købt et par sorte bukser, sort t-short og et par sorte sko, en dagbog, en kalender og en taske, Alt i alt kom jeg af med 81 doller.  Efter det gik jeg ind for at ordne mit nye telefon selvskab. Mens jeg stod der inde faldt Brock i søvn. Så valgte at sætte mig og få en kop kaffe. Få  tiden til at gå nu når det var forsent at mødes med pigerne. 





Han sov kun i 15 minutter. Da han vågnet gik jeg ud til bilen for at køre ind og mødes med Chrystal. 17:30 var jeg på chrystals arbejde. Hendes bil var på væksted så vi køre han og hente bilen og der efter hen til hendes venindes hus hvor vi var kl 18:40 



 jeg var meget træt og ville enlig heller have været der hjemme. Vi spiste aftensmad og det var meget hyggeligt vi kørte først hjem kl 20:45 både Brock og jeg var træt. Brock have været meget misundelige over Chrystal sad med hendes venindes baby og var begyndt at slå ud efter babyen. 

Hjemme tog jeg et billede af hvad jeg har købt.  Pink = kalender blomster =
Dagbog 




Jeg faldt først i søvn omkring kl .23:30 efter en lang dag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar