By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

onsdag den 8. juli 2015

Nu med cykel

D8/7 onsdag 
I dag vågnede jeg kl. 8:45. Jeg har sovet som en lille baby i nat. Måske fordi jeg kunne gå i seng hvor jeg følte mig tryk og kunne slappe af på tros af jeg ikke ved hvad der skal ske i fremtiden. Mangler stadig et sted. 

Jeg spiste morgenmad kl. 9:45 


Lidt billeder fra Tea og Brads have 

Spisebordret og køkkenet er udenfor, forenden er badet, det er også her vaskemaskine og tørretromler er. 


Det blå man kan skimte er et hønse / andhus hvor de har en høne og 4 ænder 

Nede i bunden af haven skal der laves en sø, med cement i bunden og en pumpe 


Bål sted 


Her kan i se Teas køkkenhave med tomat, chili, agurk, rød peber og bønner


Kl. 10:45 kørte vi hen til pubben for at snakke med Heather, min chef og fortælle hende jeg havde det godt, var kommet væk fra Chrystal (moren) og kunne bo ved Tea indtil jeg fandt noget andet. 

Derefter kørte vi over for at snakke med en af Teas venner, for at høre om han måske have en gamle bil til salg jeg kan købe. Det havde han ikke, men han havde en cykel jeg kunne få gratis. Vildt sødt af ham. Nu kan jeg i det mindste komme fra a til b 


Vi kørte tilbage til huset hvor Tea læssede mig af, og så fik jeg lov at låne bilen til arbejde. Jeg arbejdede fra 16 til 22:30 

Jeg havde en pause kl. 19:30 hvor jeg bestilte aftensmad, fordi jeg arbejder på pubben kan jeg for maden billiger så skulle kun betale 6,5 doller 


Pubben lukker mandag til torsdag kl. 22 men vi skulle lige gøre rent og gøre klar til næste dag inden vi kunne gå hjem.  Jeg kørte tilbage til Teas hus hvor jeg var kl. 22:50 lidt svært at finde vej i mørket så kom til at kørt en omvej men fandt det. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar