By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 18. juli 2015

Army soldater og tur til Darwin

D18/7 Jeg vågnede lidt sent i dag lidt træt efter arbejde i går cyklede på arbejde hvor jeg skulle møde kl. 11 Omkring kl. 12 kom der en bus fuld med army soldater ca.180 mennesker. De fyldte pænt meget i pubben. Så der var nok at se til. Jeg stod for drinks og at samle glas og servise ind. Hold nu op jeg fik løbet stærkt.

Efter bussen var kørt igen. ca. kl. 14 kunne jeg holde en pause! Kl. 15:35

En lokal mand der altid sidder for enden af baren, spurgte 4 af os piger, bag baren om at give ham to tal. Jeg gav ham nummer 22 og 45. Tallene skulle han bruge til at spille kino med. Manden endte med at vinde 180 doller = 900 kr. Han gav så os fire piger 20 doller hver  (100kr). Jeg var færdig med arbejde kl. 19. Tea og Braad kom ind i pubben da jeg have fri. Det var i dag Braads fødselsdag. Jeg satte mig sammen med dem og fik en drinks, Dicks kom også. Vi sad der ikke så længe fordi jeg have lovet at køre Dicks ind til byen til en afskedsfest, hos en af hans kollega, en dansk fyr. Jeg kørte hjem fra pubben med min cyklen bagpå bilen. Vi fik lidt at spise og et bad og derefter afsted mod byen.

Det var rigtigt hyggeligt i byen og sjovt at møde nogen andre mennesker. Det viste sig at hans afskedsfest faktisk også var en fødselsdagsfest. 




Det blev lidt sent før vi kom hjem, omkring kl. 2 Det tager dog også 30-45 min at køre fra byen og til Humpty doo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar