By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 19. juli 2015

Ugen der er gået. Uge 30 (19/7-23/7).

D 19/7
Arbejde fra 13-19  Kimberly kørte mig hjem fra arbejde og sagde farvel til mig hun rejser til Vietnam i morgen tidlig. Kommer til at savne hende. 

D 20/7
Arbejde fra 11-18:05 
Fik i dag ros af en lokal der sagde han synes jeg klaret det rigtigt godt og det var fedt jeg stadig arbejde her og ikke var blevet fyret. Dejligt at få ros. 

D21/7  
Arbejde fra 2-22:40 
Tillykke med fødselsdagen dejlige farmor savner dig! ❤️❤️❤️
Da jeg først skulle arbejde sent have jeg mulighed for at skrive på bloggen som har været noget forsømt. Dejligt at få
Skrev lidt ned. 

D 22/7 
I dag havde jeg fri fra arbejde, brugte dagen på lidt husholdnings opgaver. Vaske tøj, gøre rent.

Til middagsmad havde jeg i går taget en crokediller burger med hjem som jeg fik. Lidt specielt at spise. Det var en blanding af fisk og kød. Smagte ikke af så meget mest af salt men det var fedt at prøve at smage det. 


Jeg fik også skrevet på Bloggen. 

Sam kom hjem og vi besluttede os for at køre ind og sige Hej til hans bror, kone og tre børn som bor i Parmeston, som er en større by ikke så langt fra os. 

Vi købte mad med hjem som vi sammen lavede og spiste kl. 20. 



Jeg var ikke træt, så så film til kl. 1:30 hvor jeg gik i seng. 

D.23/7 
Arbejde fra 18-21:30 
Føltes som om jeg have en fri dag mere. Er begyndt at kede mig lidt. Kan mærke mit lille arbejdes afhængighed er kommet op i mig igen. 
Jeg brugte tiden på at gøre køleskabet rent udenfor. Puha det trængte det virkelig også til. 

Før 



Efter 




 

Middags maden stop på Salat fra i går og kylling  


 
Skrev lidt på bloggen og fik en god snak med mor inden de flyver til Færøerne. Ønsker dem den bedste tur! Ville ønske jeg kunne komme med jer men er stadig glad for at være her. Det må blive en anden gang. 

Et lille indblik i hvor jeg arbejder. Her er jeg ved at fylde op inde på køl. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar