By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 5. juli 2015

Flytte dag

D 5/7 stod op kl. 10 kunne høre Chrystal og Matt snakke udenfor de var igen uvenner, træls at høre på, så have ikke rigtigt lyst til at gå ud til dem men Brock græd helt vildt så have ondt af ham og ville gerne tag mig af ham så jeg stod op. Chrystal var i virkelig dårlig humør og kørte kort efter, jeg var stået op så igen var Matt til at tag sig af Brock. Huset lignede lort der var ting over alt. Og virkelig mærkeligt at hun igen efterlad alt lortet til Matt, når det er hende der er ved at flytte og skal være ude af huset, og han jo bor et andet sted.


Jeg havde pakket alle mine ting så de bare skulle løftes ud i bilen. Matt var heldigvis så sød at køre mig på arbejde. Hvad dælen skulle jeg have gjort uden ham, når hun bare smutter uden at sige eller fortælle noget til mig. Matt kørte mig til arbejde hvor jeg var fra kl. 11 til kl.18. Matt kom og hentede mig og kørte hjem til huset for at hente mine ting og derefter skulle Chrystal, Brock og jeg hen til hendes venindes hus. Chrystal fumlede rundt i huset, tog et bad osv. Det var ikke fordi hun havde travlt jeg var vildt træt så ville egentlig bare gerne hen til hendes venindes hus, hvor vi skulle bo den næste uge. Ved ikke hvor vi skal bo den næste uge igen. Grundet til vi skal bo der, er fordi de er på ferie og de gerne vil have nogen til at kigge efter deres kat.   

Her sidder mig og kojko og venter på hun skal blive færdig lidt trætte men stadig et smil på læben selv om det hele er lidt hårdt lige nu. 




Matt var i huset for at kigge efter Brock mens hun tog et bad hun tog sig virkelig god tid. Matt fortalte han havde pakket alt ned fra huset mens hun have været i Gunbalanya, så vildt alt det han har klaret uden hende og med hjælp fra hans venner. 


Chrystals værelse 


Mit værelse 


Stuen og køkkenet 



Efter Chrystal have gjort sig færdig kørte Matt og jeg var alene med Chrystal. Jeg løftede mine ting ud i bilen, Chrystal kunne ikke finde internettet så det måtte jeg finde for hende jeg pakkede også en taske med mad, for det have hun self ikke tænkt på. Det var virkelig som om hun overhovedet ikke have noget overblik eller vidst hvad der sket så jeg måtte tag initiativet og søger for Brock, for det gjorde hun ikke. Efter at have været i huset i halvanden time og hun have gået rundt om sig selv kørte vi. 19:30 

Vi var ved hendes venindes hus kl. 20:05 vi havde kørt fordi Parmeston for at købe noget takeaway mad til aftensmad, jeg var også vildt sulten. Her er billeder af mit nye værelse. 





Aftensmad 


Vi spiste først kl. 20:15 efter aftensmaden smuttede jeg i seng, træt og udmatte. Har besluttet mig for at i morgen vil jeg tag hen og snakke med dem, på pubben om jeg kan få Arbejde fuldtid og måske, og høre om de kender nogen jeg kan bo ved i stedet for at arbejde for Chrystal, for kan virkelig mærke jeg er ked af det og ikke godt tilpas i hendes selskab. Den tanke gør mig glad. Mens jeg ligger her i sengen. Godnat alle sammen og godmorgen fra trætte mig 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar