By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 11. juli 2015

Have arbejde og arbejde på puben

D 11 Vågnede op kl. 8:30 Tea kom ind og sagde godmorgen. Hun skulle arbejde tidligt i dag. Jeg gik ud og spise morgenmad. Kaffe og musli. Tea havde haft travlt til morgen, så hun havde ikke haft tid til at tage opvasken. Så den skynde jeg mig at tage. Det var noget af en opvask men det var rart at kunne hjælpe til.

Der var stadig et godt stykke af græsplæne hvor der manglede at blive samlet blade, så det gik jeg i gang med. Efter 45 minutter måtte jeg dog tag en lille pause. Jeg have også fået to vabler på mine hænder. Det ikke sådan lige at lave have arbejde hahah! :) 

Jeg satte mig ned og fik lidt at drikke inden jeg gik i gang igen. Brads far kom ud og hjælp til, så gik det lidt stærkere, så efter yderlig 30 min var vi færdige og jeg var igen møg beskidt og øm i lænden og hænderne. 


Tea kom hjem og kørte mig på arbejde 
Inden arbejde gik jeg ind på kontoret for at spørger efter et papir på hvad jeg får i løn. Mandag til fredag samt lørdag og søndag. 

Kl. 18 startede jeg på arbejde. Der var virkelig travlt, da der var et kæmpe arrangement på pubben hvor de inviteret (dem med armbånd) måtte få gratis drinks.  Jeg havde først pause kl. 22, min aftensmad stod på fisk og Chips. 


Jeg var først færdig med arbejde kl. 00:45 Tanya en af manegerne kørte mig hjem efter arbejde rigtigt sødt af hende. Var hjemme kl. 1:15 og gik træt i seng efter en lang og lidt stresset dag   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar