By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

søndag den 12. juli 2015

Arbejdes dag d 12/7 og 13/7

D 12 og 13/7

Stod på arbejde. D. 12 før arbejde kørte Brad (Teas kæreste) mig hen til Dicks sted så jeg kunne se huset. Da vi kørte ind af indkørselen kunne jeg se at Jonas den danske dreng som jeg havde mødtes med inden i byen med Brock. Sad i haven det var lidt sjovt og et kæmpe tilfælde at de tilfældigvis arbejder sammen. 

Stedet var hyggeligt, stor have på størrelse med to fodboldbaner så dejligt stillet. Noget rodet men fint, håber det bliver rigtigt godt 

Arbejde fra 16-22:45  
Pause kl 19:45 købte aftensmad mums. De laver altså noget fantastisk mad. 


En pige fra arbejde kørte mig hjem Nicola 

D 13.  kørte Tea og jeg sammen på arbejde kl. 9:30 da jeg kom på arbejde fik jeg at vide at en af pigerne var blevet fyret. Fordi hun havde givet sig selv fri i går. Og ladet Nicola være alene i Bistroen lidt specielt. 

Efter arbejde kørte Tea og jeg ind til byen for at kigge efter en fødselsdags gave til Brad. Vi var i diverse butikker for at finde et kylling spyd til bål men vi var uheldige i tre camping butikker. Jeg spurgte også efter en rød baglygte til min cykle men ingen af butikkerne have dem. Lidt specielt da det er noget af det man tænker er i alle camping butikker men nej :D 

Tea besluttet at købe et kylling spyd til grillen i stedet for. 

Var var hjemme kl. 18 vi pakkede gaven ind i avis pair og satte danske flag på vildt hyggeligt. 


Jeg havde ikke haft nogen pause på arbejde så var virkelig sulten så fik lidt at spise, rester fra maden jeg købte i går. 



Aften blev brugt på at se film sammen med Tea som dog faldt i søvn, men virkelig hyggeligt og dejligt at være omringet af disse søde mennesker. 



Filmen sluttede sent, så kom først i seng kl. 00 tænk det er i morgen jeg skal flytte, er så spændt men kommer til at savne det her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar