By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

lørdag den 4. juli 2015

Arbejdes dag på stadium

D 4/7 Jeg stod op og gjorde mig klar til arbejde på pubben fra kl. 11 til 17
Chrystal skulle have været hjemme, efter hun havde været ud i Gunbalanya men var self ikke hjemme som aftale så Matt kørte mig på arbejde. Hun havde lovet at jeg kunne låne bilen, så jeg kunne komme ind til stationen hvor jeg også skulle arbejde om aftenen. Men self kunne jeg ikke det. Jeg blev læsset af på arbejde kl. 11 kunne mærke mit humør ikke var særlig godt og jeg følte jeg var vildt dårlig på arbejde. Kunne mærke jeg var lidt påvirket af alt det der forgik derhjemme og det kæmpe flytte rod der var. Chrystal og Matt havde igen skændes over telefonen. Chrystal tager slet ikke ansvar for at flytte hendes ting, så Matts ville komme med nogle venner, som  kom ville hjælpe med at flytte hendes ting, så huset kunne blive tømt og gjort rent til de næste ejere. Jeg har virkelig ondt af ham, istedet for at pakke køre hun bare ud til Gunbalanya. Kan ikke forstå hvorfor hun ikke pakker hendes ting ned i små kasser i stedet for at starte med at flytte nogen store ting. Kl. 17 kom Matt og hentede mig og kørte mig ind til stadion, fordi jeg slet ikke kunne låne bilen. Hold nu op hvor er jeg altså sur og træt af hende, det kan hun simpelthen ikke være bekendt og hun tager ikke ansvar for det hun lover mig, det er godt at Matt er så god til at hjælpe mig, hvad skulle jeg have gjort hvis han ikke have været der og kørt mig til arbejde. 
Vi stoppede ved et super marked, hvor jeg gik ind og købte noget at spise. 

Jeg have dårlig samvittighed over Matt kørte mig ind til stationen, men han havde planer om at tag ind og se kampen sammen med nogen af hans venner, så det passede fint, så kunne jeg køre bilen hjem og han kunne få nogen øl. 

Inde på stationen blev jeg sat til at stå bag kassen og en pige bag mig skulle så finde de drinks kunden bad om. Havde det lidt skidt med at tage hendes job fra hende for det var faktisk hende der stod bag kasse først, men fordi jeg fortalte jeg normalt arbejder i en bar fik jeg det job. 
Der var virkelig travlt og der blev hurtigt solgt ud af alle drinksene så vi måtte lukke ned før tid. De to drengen jeg mødte i går, var også færdig på samme tid os, så vi gik sammen op for at skrive under på nogen papir hvor vi også skulle skrive hvor mange timer vi have arbejdet. 

Rigtigt hyggeligt at være omkring unge. Vi fik skrev papirerne under og fik lidt at spise og en snak. 

(Billeder nedenfor er udsigten af baren) 



Matt kom hen til kontoret hvor vi stod. Vi udvekslet Facebook så vi kunne mødes igen en anden dag. Matt gik hen mod bilen mens jeg fik sagt farvel til dem. Dejligt at komme ud og få nogen venner jeg fuldes med pigen jeg havde arbejdet med hen mod bilen, jeg gik men en cider i hånden, men blev stoppet af vagten, fordi man må ikke drikke på gaden, det havde jeg glemt alt om, jeg havde ikke åbnet drinksen men gik med den i hånden. i stedet for at putte den i tasken. Jeg ville give ham den men det ville han ikke. Heldigvis kunne jeg putte den i tasken og gå ud. 

Sagde farvel til pigen ved parkeringspladsen og skynde mig hen til bilen hvor jeg kunne se Matt var. Jeg kørte bilen hjem og hoppede ud da vi kom hjem.

Derefter kørte Matt selv hjem, jeg tilbød ham ellers at køre ham, men det ville han ikke. Jeg var hjemme kl. 23 Chrystal var vågen og spurgte hvem der have kørt mig hjem. Jeg var noget forbavset over hun spurgte om det. Troede hun godt vidste at Matt havde taget sig af mig. Følte virkelig at hun var lige glad med mig. 

Jeg gik træt i seng kl. 1:30 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar