By Cathrine Lin Pilgaard Nielsen

fredag den 3. juli 2015

Børne klinik og arbejde

D3/7 I dag var jeg ude og løbe 5 km, kojko var med og var rigtig god til at løbe ved siden af os. Han bliver bedre og bedre. 


Lækker følelse at have løbet. Tilbage i huset skiftede jeg hurtigt til noget andet tøj. Jeg skulle nemlig køre Brock til lægen for at få ham målt og vejet. 
Baby klinikken ligger i Humpty doo, det var lidt svært at finde, men jeg fandt det. 






Brock var helt vild med alt det legetøj han kunne lege med. Men det er også fuld forståeligt, når han ikke er vand til at have noget legetøj. 

Det blev vores tur, damen var meget glad for at se os hun have ikke set ham længe fortalte hun. Hun havde faktisk tænkt på ham her til morgen sagde hun.
Brock vejer. 10,48kg 
Højde = 80,5 cm 
Hoved = 48,5 cm 

Så han er rigtigt fin og lige som han skal være!
Brock faldt i søvn kl. 12. Da vi kom tilbage tog jeg et bad og gjorde mig klar til arbejde. Wee jeg glæder mig! 


 
Inden arbejde kørte jeg ind for at hente et armbånd jeg skal bruge for at komme ind på stationen. Jeg troede det var der hvor jeg også blev tilmeldt, men jeg skulle helt ud til stationen, det var noget af en omvej. Lidt træt af de ikke have sagt noget om det. Jeg kørte derud og måtte bære Brock på hoften, men jeg fandt kontoret. Jeg fik en masse papir arbejde jeg skulle udfylde. Imens jeg stod og udfylde papirerne, kom der to fyre ind som
også skulle arbejde i morgen. De spurgte om de kunne udfylde papirerne senere,  det måtte de gerne, så jeg tog også mine papir med mig. Det viste sig at den ene fyr var dansker, lidt sjovt. Jeg sagde farvel til drengene og kørte hjem. Spændende hvordan det kommer til at gå i morgen.  Da jeg kom tilbage var Matt i huset, så han hjalp mig med at udfylde papirerne, Jeg havde også nogen papir fra Humpty Doo pub jeg skulle skrive under, dem hjalp Matt mig også med, vildt dejligt. Derefter kørte jeg på arbejde. Jeg lånte Matts bil for jeg måtte jo self ikke låne Chrystals bil fordi hun ikke ville have den til at stå på pubben, men samtidig vil hun have at jeg skulle undersøge hvordan værelserne så ud på pubben. Måske vi så kunne bo der en uge, inden vi skulle flytte ud til Gunbalanya.  

Chrystal var self kørt til Gunbalanya så
Matt skulle passe Brock. 

Jeg kørte på arbejde i Matts bil, jeg skulle arbejde fra kl.18 til kl. 00:50 kørte hjem fra arbejde og var hjemme kl. 1 noget træt. Men glad efter en god dag. Der var virkelig travlt på arbejde og meget at lære men sjovt er det og dejligt at møde andre unge! Matt var vågen da jeg kom hjem. 




Jeg fik en aftens bluse idag (Y) 
Godnat og godmorgen til jer :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar